۱
۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۲۴

۹۰ درصد بازار گوشی‌های ویندوزی در دستان نوکیا

ایتنا- نوکیا، در بازار گوشی‌های ویندوزی یکه‌تاز است.
۹۰ درصد بازار گوشی‌های ویندوزی در دستان نوکیا


نوکیا بیشترین سهم بازار گوشی‌های مبتنی بر ویندوز را در اختیار دارد. 


به گزارش ایتنا از ایسنا،  بزرگترین شبکه فروش گوشی‌های ویندوزی موسوم به "ای دی دوپلکس" در تازه‌ترین گزارش خود درباره گوشی‌های مبتنی بر ویندوز موبایل اعلام کرد: اسمارت‌فون‌های نوکیا لومیا که با سیستم عامل ویندوز ۸ کار می کنند، تقریبا ۹۰ درصد بازار گوشی‌های ویندوزی در جهان را در اختیار دارند که این آمار نسبت به ماه ژوئیه پنج درصد و نسبت به ماه اوت سه درصد افزایش یافته است.

البته این آمار در شرایطی است که دیگر رقبای نوکیا که با مایکروسافت در زمینه تولید گوشی‌های ویندوزی همکاری دارند اخیرا محصولات تازه ای عرضه نکرده اند. شرکت‌های اچ.تی.سی، سامسونگ و هوآوی ۱۰ درصد مابقی سهم بازار را در اختیار دارند.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که گوشی نوکیا لومیا ۵۲۰ مجددا بیشترین سهم بازار گوشی‌های ویندوزی را به خود اختصاص داده و سهم آن نسبت به ماه اوت شش درصد افزایش یافته است.

همچنین دیگر گوشی‌های محبوب ویندوزی در بازار شامل نوکیا لومیا ۹۲۰، ۶۲۰ و ۷۲۰ هستند.

از سوی دیگر اگرچه ویندوز موبایل ۷ تقریبا یک سال است که از رده خارج شده اما سهم گوشی‌هایی که با این سیستم عامل کار می کنند نیز همچنان بالا است. در حال حاضر ۷۰.۹ درصد گوشیهای ویندوزی با نسخه ویندوز هشت کار می کنند که نسبت به ماه اوت ۵.۹ درصد افزایش یافته است.
کد مطلب: 28025
نام شما
آدرس ايميل شما


آرش
feedback
خودم گالکسی S3 دارم ، ولی برای خواهرم که شاید کامپیوتر زیاد ندونه ، حتماً نوکیا لومیا می خرم ، اینها بهترین ابزارها برای ملموس تر کردن ویندوز هستن و برای یادگیری عالین !
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام