۲
۰
plusresetminus
شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۶

اینترنت ماهواره‌ای در روستاهای دور دست اتحادیه اروپا

ایتنا- اینترنت ماهواره، ارمغان اتحادیه اروپا است برای روستاهای دورافتاده اروپایی برای دسترسی ساکنان به اینترنت بدون نیاز به تجهیزات سنتی و کابل و مودم.
اینترنت ماهواره‌ای در روستاهای دور دست اتحادیه اروپا


ساکنان روستاهای دور دست اتحادیه اروپا از طریق ماهواره به اینترنت متصل می‌شوند.


به گزارش ایتنا از ایسنا،  کمیسیون اروپا اعلام کرد که تمام مردم کشورهای عضو اتحادیه اروپا به اینترنت دسترسی دارند و این در حالی است که سه میلیون نفر از افرادی که در مناطق دوردست روستایی زندگی می‌کنند، بدون تجهیزات سنتی و از جمله مودم و کابل به شبکه جهانی متصل می‌شوند و اینترنت ماهواره‌ای مشکل این گروه را حل کرده است.

نیلی کروز - یکی از نایب رئیسان کمیسیون اروپا - با اشاره به تلاش اتحادیه اروپا برای دسترسی همگانی به اینترنت گفت: اینترنت اقتصاد ما را دوباره به راه خواهد انداخت. به ما کمک می‌کند تا تجارت‌های جدید راه بیاندازیم و شغل‌های بیشتری ایجاد کنیم. ما شدیدا به بهبود اقتصادی و اشتغال نیاز داریم.

میشل روزن - رئیس اتحادیه کاربران ماهواره اروپا و مدیر عامل گروه یوتل ست - در این خصوص اظهار کرد: سرویس ارائه دهنده خدمات اینترنتی، زندگی مردم را تغییر می‌دهد. 
به عنوان مثال یک طراح گرافیک می‌تواند به یک فایل دسترسی داشته باشد، آن را ارسال کند و جواب بگیرد و تجارتش را گسترش دهد. یک مسافرخانه دار، تبلیغاتش را جهانی می‌کند و دانشجویان از راه دور به کتابخانه‌های دانشگاهی دسترسی دارند.

به گزارش یورونیوز، نسل جدید اینترنت ماهواره‌ای، نقش عمده‌ای هم در مدیریت حوادث غیرمترقبه بازی می‌کند به طوریکه در زلزله سال گذشته در ایتالیا، در حالی که اینترنت شهری قطع بود، دسترسی به شبکه از طریق ماهواره، میان مصدومان، گروه‌های امداد و بیمارستان‌ها یک رابطه حیاتی برقرار کرد.

دستیابی عمومی به اینترنت، یکی از اهداف اصلی برنامه کاری دیجیتالی اروپاست و مرحله بعد، افزایش سرعت اینترنت برای همگان است.
کد مطلب: 28013
نام شما
آدرس ايميل شما


عارف
feedback
مدیر عزیز یه سوالی دارم ، باز شما بهتر میدونید ، میخواستم بدونم توی جاهای دیگه مثل اروپا و کره جنوبی و آمریکا هم اینترنتشون که پرسرعته ، به کاربراشون اینترنت حجمی میدن یا معنایی نداره براشون اینترنت حجمی ؟؟؟؟؟ .. سوال دیگم اینه که واسه چی کشور ما حجمی اینترنت میفروشه ، مگه چه اتفاقی میفته اگه کاربر با سرعت واقعی خودش و بدون محدویت حجم دانلود کنه ؟؟؟؟ ..
Mori
feedback
Iran, Islamic Republic of
اینترنت کیلویی
مسخره بازیه به خدا
تو رو خدا کشور های خارجی رو نگاه کنین... واقعا خجالت داره
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام