کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رییس اتحادیه فناوران رایانه تهران:

تبلت‌ قاچاق در بازار وجود ندارد

سايت خبری موبنا , 27 مهر 1392 ساعت 10:06

ایتنا - هم اکنون واردکنندگان بی‌نام ونشان هر برندی اعم از چینی و غیره با ثبت سفارش از طریق وزارت بازرگانی اقدام به واردات همه نوع تبلتی می‌کنند.




به گفته رییس اتحادیه فناوران رایانه تهران تمامی تبلت‌های عرضه شده در سطح بازار از طریق مبادی قانونی وارد بازار دیجیتال کشور می‌شوند.


به گزارش ایتنا "سیدمهدی میرمهدی" در گفت‌وگو با موبنا با اشاره به اینکه در بازار تبلت هیچ گونه قاچاقی نداریم،‌اظهار داشت: به دلیل حساس بودن این نوع کالاهای دیجیتالی تمامی تبلت‌های موجود در بازار از طریق قانونی وارد کشور می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نمی‌توان این کالا را قاچاق کرد گفت: به دلیل آسیب دیدگی این کالاها و احتمال آب خوردگی تمامی تبلت‌ها از مبادی قانونی وارد کشور می‌شود.

رییس اتحادیه فناوران رایانه تهران افزود: هم اکنون واردکنندگان بی‌نام ونشان هر برندی اعم از چینی و غیره با ثبت سفارش از طریق وزارت بازرگانی اقدام به واردات همه نوع تبلتی می‌کنند.

میرمهدی با اشاره به اینکه هم اکنون حدود ۳۰ درصد از تبلت‌های موجود در بازار را تبلت‌های چینی شامل می‌شوند،‌ افزود: هم اکنون به دلیل افزایش فعالیت واردکنندگان تبلت به کشور این امر به یکی از معضلات اصلی فعالان این حوزه تبدیل شده است.

وی افزود: متاسفانه به دلیل واردات بی رویه انواع برندهای بی نام و نشان میزان نارضایتی کاربران این کالای ارتباطی و شکایت آنها به اتحادیه فناوران رایانه تهران افزایش چشمگیری یافته است.

وی با اشاره به وضعیت فعلی بازار دیجیتال به خصوص تبلت‌ها گفت: افزود:‌ هم اکنون میزان مراجعه کنندگان برای خرید انواع کالاهای دیجیتالی کاهش یافته که با استمرار این شرایط شاهد ضرر و زیان‌های بالایی به فعالان این حوزه خواهیم شد.
 


کد مطلب: 28004

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/28004/تبلت-قاچاق-بازار-وجود-ندارد

ايتنا
  https://www.itna.ir