۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۳۷

چاپگر لیزری مونو و چندمنظوره سایز A4 سامسونگ برچسب سازگاری با محیط زیست "فرشته آبی Blue Angle" را از آن خود کردند

ایتنا - این در حالی است که تاکنون هیچ شرکتی این گواهینامه را در زمینه چاپگرهای خود کسب نکرده است.


شرکت سامسونگ الکترونیکس اعلام کرد که چاپگر مونو لیزری و چند منظوره A۴ این شرکت که در سال ۲۰۱۳ به بازار عرضه شده‌اند، موفق به دریافت برچسب اکوسیستم "فرشته آبی Blue Angle" از سوی وزارت محیط زیست دولت فدرال آلمان شدند.
گواهی سازگاری با محیط زیست فرشته آبی به مدت ۳۵ سال راهنمای خریداران محصولات دوستدار محیط زیست بوده است.
اعتماد زیاد به این گواهی‌نامه آن را به کمترین لازمه شرکت در حضور در مناقصات بخش عمومی در دولت‌ها و شرکت‌های عضو اتحادیه اروپا تبدیل کرده است. اخیرا بندهایی به گواهینامه جدید فرشته آبی اضافه شده که شامل سنجش و شناسایی ذرات یا مواد مضر و آلودگی صوتی و ارزیابی مصرف انرژی است.


به گزارش ایتنا سامسونگ با ایجاد تغییراتی در طراحی سیستم‌های داخلی و تونر چاپگرهایش، همواره سعی کرده که قوانین مربوط به محیط زیست را در محصولاتش رعایت کند.
همین تلاش‌ها نیز موجب شده ۲۰ مدل از چاپگرهای تک‌منظوره و MFP‌های این شرکت که در سال ۲۰۱۳ عرضه شده‌اند، گواهینامه جدید فرشته آبی را دریافت نمایند. این در حالی است که تاکنون هیچ شرکتی این گواهینامه را در زمینه چاپگرهای خود کسب نکرده است.

جوسانگ اون، معاون ارشد رئيس فروش و بازاريابي سامسونگ در این باره گفت: "ما با همكارانمان در آلمان همكاري نزدیکی داشته‌ايم تا بتوانيم پرينترها را با ضوابط جديد آزمايشي مطابقت دهيم."
وی افزود: "ما معتقديم اين به‌روزرسانی‌ها، هنگام دريافت پيشنهادات مناقصات از طرف آژانس‌ها و كمپاني‌هاي دولت آلمان در سال ۲۰۱۴، مزاياي زيادي برايمان خواهد داشت."
وی همچنین گفت: "ما مفتخريم كه به مدرك برچسب اکو سیستم فرشته آبی براي چاپگرهاي تک‌منظوره و چند کاره دست يافته‌ايم. اين امر نشان‌دهنده تعهد شفاف ما به پايداري محيطي و پيشرفت فناوری دوستدار محيط زيست در چرخه توليد محصولاتمان است."

گفتنی است که در ماه آوریل ۵۰ محصول سامسونگ موفق به دريافت درجه EPEAT شده‌اند كه يك گواهی آمريكائي برای محصولات دوستدار محيط زيست به شمار می‌آید.
در ماه ژوئیه نیز پرينترهاي رنگي ليزري A۴ و سري چند منظوره CLP-۴۱۵/CLX-۴۱۹۵ سامسونگ تقديرنامه "دستاورد مهم کم مصرف" از طرف آزمايشگاه بايرز (Buyers Lab) دريافت كردند.
این لابراتوار یکی از متصديان پیشگام تست ابزار در آمريكا است.
 
کد مطلب: 27985
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام