کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

شکست پروژه 400 میلیون دلاری دولت الکترونیک؟

سایت یارانه دولت اوباما خوابید

سايت خبری خبر آنلاین , 23 مهر 1392 ساعت 10:32

ایتنا- جالب است بدانید دولت آمریکا و نهادهای وابسته به آن هنوز با ویندوز XP کار می‌کنند و البته اختلال در سایت مربوط به یارانه سلامت و بهداشت به دلیل ترافیک بالای این سایت بوده است.




سایت برنامه یارانه سلامت و بهداشت دولت اوباما موسوم به Obamacare تحت آدرس www.healthcare.gov بدلیل ترافیک بالا برای برخی شهروندان امریکایی دور از دسترس قرار گرفته و یا اگر هست، ثبت نام در آن به سختی صورت می گیرد.



این عامل باعث شده تا شهروندانی هم که در ابتدا ثبت نام کرده اند هنگام ورود مجدد با پیغام پسورد اشتباه روبرو شوند و به گفته مقامات، آنها برای حل مشکلات ساختاری در سایت مجبور به ریست کردن reset password‌ پسوردها شده اند.

پروژه سایت ۴۰۰ میلیون دلاری دولت الکترونیک اوباما برای عرضه یارانه سلامت و بهداشت برای شهروندان متقاضی دچار مشکل است و به گفته یکی از منابع نزدیک به پروژه، با حل یک مشکل فنی در سایت، مشکل دیگری بروز می کند. 
بر این اساس ۷۰ درصد از پروژه فقط تکمیل شده و ۳۰ درصد باقی مانده هنوز معلوم نیست در چه بازه زمانی تکمیل می شود و این در حالی است که به مردم گفته شده برای ثبت نام و دریافت خدمات دولتی که باید از ژانویه ۲۰۱۴ شروع شود، وارد سایت شده و ثبت نام کنند.

بر طبق مدارک موجود از پیمانکاران این پروژه، پلتفورم تعریف شده برای سایت مبتنی بر ویندوز سرور ۲۰۰۳ است و پیربودن سیستم تعریف شده با توجه به اینکه اغلب نیروهایی که باید با سیستم کار کنند بالای ۴۸ سال سن دارند، نیز به مشکل افزوده است.

دولت امریکا و نهادهای وابسته هنوز با ویندوز ایکس پی و ویندوز سرور ۲۰۰۳ کار می کنند و این در حالی است که هشدارهای امنیتی در مورد ایکس پی بارها از سوی آژانس های امنیت اطلاعات اعلام شده است.

در مورد پروژه اخیر و مشکلات رخ داده، دولت بین دو هفته تا دو ماه زمان خواسته تا مشکلات را رفع کند در حالی که کارشناسان آی تی می گویند مشکلات پروژه به این زودی ها حل نمی شود.

(گفتنی است برنامه Obamacare یا Health Insurance marketplace با هدف کمک به شرکت های بیمه مطابق با قوانین حمایت از مصرف کنندگان، رقابت مقرون به صرفه و گسترش پوشش بیمه ای به مردم بیشتری از ایالات متحده تعریف شده است و به صورت منطقه ای بسته های بهداشتی و سلامتی را برای شهروندان مطابق با درآمدشان بعد از ثبت نام پیشنهاد می کند و اگر خانواده ای شایستگی دریافت بسته رایگان و خدمات پزشکی ودرمانی رایگان را داشته باشد، بعد از تشخیص توسط مقامات محلی و از طریق شرکتهای بیمه می تواند از این نوع خدمات استفاده کند. این بسته ها بر اساس اطلاعات شهروندی هنگام ثبت نام در سایت healthcare.gov تقسیم و توزیع شده و از اول ژانویه ۲۰۱۴ لازم الاجرا برای همه است. بنابر بسته های این طرح، مردم در نهایت با پرداخت کمتر از طریق بیمه ها، ارزان تر به خدمات بهداشتی و درمانی متناسب با درآمدشان دسترسی پیدا می کنند


کد مطلب: 27980

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/27980/یارانه-دولت-اوباما-خوابید

ايتنا
  https://www.itna.ir