۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۰۵

لابراتوار جدید آی بی‌ ام آغاز به کار کرد

ایتنا- این لابراتوار با دسترسی به منابع مختلف، قابلیت جست‌وجو و قابلیت پردازش زبان طبیعی، به حل مسکلات مربوط به فناوری داده‌های کلان خواهد پرداخت.
لابراتوار جدید آی بی‌ ام آغاز به کار کرد


شرکت آی بی‌ ام از آعاز به کار لابراتوار جدید خود که با هدف حل مشکلات مرتبط با داده‏‌های کلان تاسیس شده، خبر داده است. 


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم و به نقل از وب‏‌سایت eweek، شرکت آی بی‌ ام اعلام کرده است لابراتوار جدید این شرکت که اکسلریتِد دیلایوری (Accelerated Delivery) نام دارد، آغاز به کار کرده است. 

این لابراتوار قرار است مشکلات مربوط به فناوری‏ داده‏‌های کلان را حل کند. مقامات این شرکت گفته‌‏اند این لابراتوار به منابع داده‌‏ای مختلف، قابلیت‏‌های جستجوی منحصر به فرد، تحلیل متن و قابلیت پردازش زبان طبیعی دسترسی دارد. 

برخی از این قابلیت‏‌ها از ابر رایانه معروف آی بی‌ ام که واتسون نام دارد، گرفته شده است. 
این لابراتوار همچنین دارای زیرساخت‏‌های سخت‏‌افزاری و نرم‏‌افزاری بسیار قوی است و طیف وسیعی از علوم و تخصص‌‏های مختلف مثل زیست‏‌شناسی، پزشکی، امور مالی، هوا‌شناسی، ریاضیات، علوم رایانه و فناوری‏ اطلاعات را نیز پوشش می‌‏دهد. 

به گفته مقامات آی بی‌‌ ام، صنایع و کسب و کارهای مختلف از هوا‌شناسی گرفته تا پزشکی روزانه ۵. ۲ کنتیلیون بایت داده تولید می‌‏کنند و بدین جهت است که تحلیل داده‏‌های کلان از اهمیت زیادی برخوردار شده است. 

داده‌‏های کلان و تحلیل آن‌ها به شرکت‏‌ها و سازمان‏‌های مختلف کمک می‌‏کند توانمندی رقابتی خود را افزایش دهند و زمینه را برای افزایش رشد و شکوفایی خود نیز فراهم کنند. 

شرکت آی بی‌ ام با تاسیس این لابراتوار می‌‏کوشد با تحلیل داده‌‏های کلان، بینش جدیدی به مشتریان خود ببخشد و کسب و کار آن‌ها را متحول کند. 

این شرکت همچنین ادعا کرده است که عمیق‏‌ترین و گسترده‏‌ترین راهکار‌ها و فناوری‏‌های مرتبط با داده‏‌های کلان را در اختیار دارد.
کد مطلب: 27935
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام