۲
۰
plusresetminus
جمعه ۱۹ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۳۲

ایمیل یاهو شبیه Gmail می‌شود

ایتنا - شرکت یاهو این روزها خبر از تغییر ساختار سرویس پست الکترونیکی خود می‌دهد و در طراحی جدید آن ابزاری شبیه به Gmail ارایه کرده است که پست‌های الکترونیکی دریافتی مرتبط را به صورت خودکار در یک گروه طبقه‌بندی می‌کند.
ایمیل یاهو شبیه Gmail می‌شود


سرویس پست الکترونیکی رایگان یاهو تغییرات جدیدی را پیش‌رو دارد که به واسطه آن بیشتر شبیه به سرویس پست الکترونیکی Gmail گوگل می‌شود.


به گزارش ایتنا، طی کمتر از یک سال گذشته این دومین باری است که یاهو ساختار پست الکترونیکی خود را تغییر می‌دهد تا از این طریق بتواند مشتریان بیشتری را به سمت خود جذب کند.

این شباهت با سرویس Gmail گوگل احتمالا برای شرکت یاهو تصادفی نبوده است.
"ماریسا مایر"(Marissa Mayer) مدیرعامل شرکت یاهو از جمله اشخاصی بوده است که در طراحی بخش‌هایی از سرویس Gmail حضور داشته است.

زمانی که شرکت گوگل قصد طراحی و تکمیل سرویس پست الکترونیکی خود را داشت، مایر به عنوان یکی از مدیران ارشد گوگل فعالیت می‌کرد و همین امر موجب شده بود تا او در طراحی بخش‌هایی از سرویس Gmail حضور داشته باشد.

باید توجه داشت که در حدود یک دهه گذشته که از فعالیت Gmail می‌گذرد، این سرویس پست الکترونیکی تفاوت‌های فراوان کرده است و به گونه‌ای در اختیار مردم قرار گرفته که هم‌اکنون به محبوب‌ترین و پرمخاطب‌ترین سرویس پست الکترونیکی در جهان تبدیل شده است.

اما شرکت یاهو این روزها خبر از تغییر ساختار سرویس پست الکترونیکی خود می‌دهد و در طراحی جدید آن ابزاری شبیه به Gmail ارایه کرده است که پست‌های الکترونیکی دریافتی مرتبط را به صورت خودکار در یک گروه طبقه‌بندی می‌کند و آن‌ها را با جدا کردن از دیگر ایمیل‌های دریافتی در اختیار کاربر می‌گذارد.
 
کد مطلب: 27906
نام شما
آدرس ايميل شما


مسعود عباسیان
feedback
دمش گرم. خیلی قشنگ شده
حتی در بعضی نکات بهتر از جیمیل شده.
ولی بازم جای کار داره.
feedback
یا هو خوب شده
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام