۱
۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۰۸

ادعای خنده‌دار اریک اشمیت درباره امن‌تر بودن آندروید در مقایسه با پلتفورم اپل

ایتنا- با وجود آسیب دیدن امنیت 900میلیون کاربر اندروید به دلیل وجود یک حفره امنیتی، باز هم اشمیت ادعا کرد اندروید امن‌تر از IOS اپل است!
ادعای خنده‌دار اریک اشمیت درباره امن‌تر بودن آندروید در مقایسه با پلتفورم اپل





جملات مستکبرانه اریک اشمیت از بورد اجرایی گوگل درباره امن تر بودن پلتفورم آندروید در مقایسه با پلتفورم موجود روی آیفون اپل، در حالی مطرح شد که چندی پیش ۹۰۰ میلیون دارنده آندروید بدلیل وجود حفره ای آشکار روی گوشی شان، مورد تهدید مستقیم هکرها قرار گرفته بودند. 


دیوید ویلیس، تحلیلگر گارتنر و مدیر تحقیقات در بخش ارتباطات و امور سیار (Mobility) خطاب به اریک اشمیت گفت: شما خطاب به تماشاچیان این سالن که می گویند آندروید پلتفورم اصلی آنها نیست چرا که امن نیست! چه جوابی دارید؛ اظهار داشت: امن نیست؟ بسیار امن تر از آیفون است! (خنده حضار)

وی که در جمع تکنیکی ترین تحلیلگران دنیای آی تی و موبایل سخن می گفت ادامه داد آندروید را بیش از یک میلیارد کاربر در دنیا استفاده می کنند و با تست های امنیتی واقعی سنجیده می شود. وی همچنین در مورد اعتراض عمومی دیگر در مورد اینکه آندروید تکه تکه است (صدای اعتراضی از وسط سمپوزیوم برخاست و بلافاصله اشمیت با پاسخ خود، صدای معترض را خاموش کرد)، تاکید کرد: طبق موافقتامه با شرکای بزرگ فروشگاه آندروید، به روز رسانی شده و این فاکتور، موفقیتی بزرگ محسوب می شود.

آندروید گسترده ترین سیستم عامل در بازار جهانی مطابق با آمار بوده و گوگل مدعی است با جلی بین ۴.۳ و افزودن دو ویژگی جدید، پلتفورم خود را امن تر کرده است.

اشمیت افزود با توجه به این ایده که در آینده هیچ چیز امن نیست، امنیت بر اساس هر اپلیکیشن و برای هر کاربر به صورت ویژه، تبیین و تعریف خواهد شد.

از بحث گوگل به عنوان توسعه دهنده اپلیکیشن های انترپرایز گرفته تا Google Now، هکرهای چینی، جی میل، مدیریت گوگل، حریم شخصی؛ چیزی بود که در ۴۵ دقیقه پرسش و پاسخ میان اریک اشمیت و حضار رخ داد اما مخلص کلام در مورد پوزخندهای حضار به اظهارات اریک اشمیت در مورد مقایسه امنیت آندروید و آیفون اپل بود که چند بار باعث خنده های ویلیس و همکارش دروو ریویس Drue Reeves و سایر تحلیلگران شد.
کد مطلب: 27885
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
حالا تو چرا اینقدر ناراحت شدی؟!
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام