۴
۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۰۸

بازتاب گسترده کمپین کاربران توییتر ایرانی به نتانیاهو: ما جین می‌پوشیم!

ایتنا - عده‌ای از کاربران ایرانی توییتر از طریق هشتگ jeans# اعتراض خود را با گرفتن عکس‌هایی با شلوار جین و افزودن به حساب کاربری نتانیاهو در توییتر به وی اعلام کردند.
بازتاب گسترده کمپین کاربران توییتر ایرانی به نتانیاهو: ما جین می‌پوشیم!


کمپین جالب توجه کاربران ایرانی توییتر در رسانه‌های جهانی بازتاب گسترده‌ای یافت.


به گزارش ایتنا اخیرا بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونستی در گفت‌وگویی با بی‌بی‌سی فارسی گفته بود: « من فکر می‌کنم اگر مردم ایران آزاد بودند، شلوار جین می پوشیدند، به موسیقی غربی گوش می‌دادند و انتخاباتی آزاد می داشتند.»
این سخنان که نشان از ناآگاهی کامل نسبت به مردم و وضعیت کشورمان داشت، عکس‌العمل کاربران ایرانی در شبکه‌های اجتماعی را برانگیخت.

از جمله، کمپین خلاقانه «آقای نتانیاهو؛ در ایران ما جین می‌پوشیم!» نیز راه‌اندازی شد که علاوه بر استقبال گسترده کاربران، توجه رسانه‌های جهانی را نیز در پی داشت.

به گزارش ایتنا از رسانه‌های اجتماعی، عده‌ای از کاربران ایرانی توییتر از طریق هشتگ jeans# اعتراض خود را با گرفتن عکس‌هایی با شلوار جین و افزودن به حساب کاربری نتانیاهو در توییتر به وی اعلام کردند.
 
 متن کامل گزارش و بازتاب‌های آن را را در سایت رسانه‌های اجتماعی ببینید.
 
 
کد مطلب: 27866
نام شما
آدرس ايميل شما


mmmm
feedback
یچی میگم خدایی یوقت نگید من طرف اونامو خائن و این حرفام...من فکر میکنم منظور از این جمله که ایشون گفتند همون ازادی عمل و بیان بوده.مثالی کوچک و ابتدایی زده فقط.همین
feedback
ایشان اصلا از وضعیت ایران خبر نداره،شما آزادی عمل نداری؟ چکار میخوای بکنی که کسی جلوتو گرفته یکیشو بگو؟
حامد
feedback
این یارو(نتانیاهو) از همون اول خل وضع بود.
feedback
نکته اینجاست که نتانیاهویی که حتی نمیدونه ایرانی ها چی میپوشن میاد ادعا میکنه که اطمینان داره ایرانی ها در حال ساخت بمب هسته ای هستند.
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام