کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جمشید پژویان:

افزایش تعرفه تلفن ثابت قانونی است

خبرگزاری ايسنا , 15 مهر 1392 ساعت 9:31

ایتنا- رییس مرکز شورای رقابت می‌گوید علیرغم اینکه شورای رقابت دستوری برای تغییر تعرفه‌ها نداشته اما این افزایش قیمت قانونی است.




رییس شورای رقابت با قانونی خواندن افزایش تعرفه تماس‌های تلفن ثابت گفت: این افزایش قیمت با توجه به تغییراتی صورت گرفته که در دستورالعمل شورا از قبل پیش بینی شده بودند.



جمشید پژویان  با اشاره به دستورالعملی که شورای رقابت سال گذشته برای تعرفه تلفن ثابت تصویب کرده بود تصریح کرد: این دستورالعمل هیچ تغییری نداشته و مانند گذشته تنها مرجع قیمت‌گذاری تعرفه تلفن ثابت به حساب می‌آید اما ما در این دستورالعمل مواردی را پیش بینی کرده بودیم تا در صورت نیاز مخابرات نرخ تماس‌ها را افزایش دهد.

وی ادامه داد: یکی از این پارامترها تورم بخشی این صنعت بود که مقرر کرده بودیم در صورت تایید رسمی بانک مرکزی و افزایش نرخ تورم بخشی مخابرات بتواند بدون نیاز به تغییر در دستورالعمل تعرفه تماس را تا حدی افزایش دهد.

پژویان در پایان خاطرنشان کرد: شورای رقابت هیچ دستور جلسه‌ جدیدی برای تغییر در تعرفه‌ها نداشته و در آینده نزدیک نیز ندارد اما تغییر جدیدی که در نرخ تماس‌ها صورت گرفته قانونی است و نیازی به تعیین دستورالعمل جدید ندارد.


کد مطلب: 27848

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/27848/افزایش-تعرفه-تلفن-ثابت-قانونی

ايتنا
  https://www.itna.ir