۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۱

اقدامات Adobe برای رفع نگرانی کاربران هک شده

ایتنا - شرکت Adobe از روز گذشته به مشتریان سازمانی خود توصیه کرد که بهتر است تمامی مشترکان ابزارها و نرم‌افزارهای Adobe پس از ورود بعدی به سیستم شناسه کاربری و رمز عبور خود را تغییر دهند.
اقدامات Adobe برای رفع نگرانی کاربران هک شده


چند روز قبل بخش قابل ملاحظه‌ای از اطلاعات داخلی و همچنین اطلاعات کاربران شرکت Adobe هک شد.
این شرکت بزرگ تولیدکننده نرم‌افزارهای گرافیکی هم‌اکنون با برداشتن گام‌های مختلف سعی در ایجاد آرامش بین مشتریان خود دارد و اعلام کرده است که تمامی اطلاعات کاربران به همراه کدهای منبع اصلی که هک شده را بازیابی کرده است.


به گزارش ایتنا، شرکت Adobe به تازگی به مشتریان سازمانی خود توصیه کرد که بهتر است تمامی مشترکان ابزارها و نرم‌افزارهای Adobe پس از ورود بعدی به سیستم شناسه کاربری و رمز عبور خود را تغییر دهند.

لازم به ذکر است که این اقدام امنیتی آسیبی به سیستم Adobe Creative Cloud یا Digital Publishing Suite وارد نکرده است که البته دیگر سرویس‌های این شرکت با مشکلات اساسی مواجه شده‌اند.

شرکت Adobe همچنین اعلام کرد که طی چند هفته آتی یک بیانیه به تمامی مشتریانی که حساب کاربری آنها هک شده است ارسال می‌کند و طی آن شرایط لازم برای جبران خسارت به‌وجود آمده و بازیابی اطلاعات را توضیح می‌دهد.
 
کد مطلب: 27845
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام