۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۲

حضور شرکت ارتباطات زیرساخت در اجلاس جهانی توسعه مخابرات ITU

ایتنا- مسئولان می‌گویند هدف از شرکت در اجلاس جهانی توسعه مخابرات ITU-D ارائه پیشنهادهایی است که منافع کشور را درپی داشته باشد که برای تداوم این امر، در تلاشیم درهیات رییسه گروه‌های مطالعاتی این بخش عضو شویم.
حضور شرکت ارتباطات زیرساخت در اجلاس جهانی توسعه مخابرات ITU


مدیرکل دفتر طرح‌های جامع و تدوین استانداردها، از حضور شرکت ارتباطات زیرساخت برای شرکت در اجلاس جهانی توسعه مخابرات خبر داد و افزود: ساماندهی گروه‌های مطالعاتی برای شرکت در اجلاس جهانی توسعه مخابرات (ITU-D ) در حال انجام است.


به گزارش ایتنا از ایسنا ، غفار تبریزی گفت: از۱۵۰ نفرعضو گروه‌های مطالعاتی تاکنون ۱۰ نفر از شرکت ارتباطات زیرساخت، در زمینه پیشنهادات جدیدی که قرار است در اجلاس جهانی توسعه مخابرات ITU-D سال ۲۰۱۴ مطرح شود فعالیت می کنند و طبق برنامه‌ریزی مربوطه ابتدا این پیشنهادات در اجلاسهای مقدماتی APT مطرح می‌شود و سپس به صورت پیشنهاد مشترک کشورهای آسیا اقیانوسیه به اجلاس اصلی ارسال می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون هشت پیشنهاد از طرف گروه‌های مطالعاتی برای شرکت در اجلاس آماده شده افزود: در این گروه مطالعاتی سازماندهی روسا و اعضای فعال برای مطالعه اسناد و مصوبات مربوط به اجلاس جهانی توسعه مخابرات ITU-D انجام می شود.

مدیرکل دفتر طرح‌های جامع و تدوین استانداردها به رایزنی برای همکاریهای منطقه‌ای و بین‌المللی اشاره کرد و گفت: تلاش برای انتخاب مسوولان گروه مطالعاتی بخشِ ITU -D که منطبق با نظرات کشور ما باشد و همچنین تصویب قطعنامه‌هایی که منافع کشور ایران را دربرداشنته باشد از دستاوردهای شرکت در اجلاس جهانی توسعه مخابرات ITU-D خواهد بود.

غفار تبریزی اظهارکرد: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات (در قالب گروه کاری و با برنامه ریزی منسجم)، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، سازمان فناوری اطلاعات و شرکت ارتباطات زیرساخت، برای شرکت در این اجلاس فعالیت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در این اجلاس قطعنامه‌ها و پروژه‌های منطقه‌ای چهار سال بعدی مشخص می شود ادامه داد: هدف از شرکت در اجلاس جهانی توسعه مخابرات ITU-D ارائه پیشنهادهایی است که منافع کشور را درپی داشته باشد که برای تداوم این امر، در تلاشیم درهیات رییسه گروه‌های مطالعاتی این بخش عضو شویم.

غفار تبریزی درپایان تصریح کرد: اتحادیه جهانی مخابرات به طور رسمی و بین المللی، چهار اجلاس مهم دارد که یکی از مهم‌ترین اجلاس اجلاس جهانی توسعه مخابرات ITU-D به ویژه برای کشورهای در حال توسعه است که دوره آتی آن در سال ۲۰۱۴ در کشور مصر برگزار می شود مطابق بررسیهای انجام شده کشورها در حال توسعه و مجامع بین‌المللی برنامه‌ریزی گسترده‌ای برای حضور فعال و ارائه نظرات و برنامه‌های توسعه ای در حوزهای مختلف دارند.
کد مطلب: 27827
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام