۴
۰
plusresetminus
شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۰۷:۳۰

واگذاری اینترنت پرسرعت خانگی به روستاها/ ورود ADSL به روستاهای دورافتاده

ایتنا- مسئولان می‌گویند از سال آینده ارائه ADSL به روستاها و شهرهای کوچک را به عنوان خدمات اجباری به سبدمحصولاتش برای روستاها اضافه خواهند کرد.
واگذاری اینترنت پرسرعت خانگی به روستاها/ ورود ADSL به روستاهای دورافتاده


عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات ثابت ایران از برنامه های این شرکت برای ارتباط رسانی به روستاهای کوچک و دورافتاده براساس طرح جامع توسعه ارتباطی روستاها و شهرهای کوچک خبر داد و گفت: از سال آینده اینترنت پرسرعت در شهرهای کوچک و روستاها واگذار خواهد شد.


به گزارش ایتنا از مهر، ناصر یوسف پور  با اشاره به برنامه های شرکت مخابرات ایران برای ارتباط رسانی به روستاهای دور افتاده و نیز برنامه های دولت در این خصوص، اظهار داشت: اینترنت پرسرعت مبتنی بر فناوری ADSL نیاز امروز مردم در اقصی نقاط کشور است که در این راستا با هماهنگی های به عمل آمده از سال آینده این سرویس را در روستاها و شهرهای کوچک واگذار خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه ارتباط رسانی از طریق اینترنت پرسرعت ADSL در روستاهای کشور براساس طرح جامع ارتباط رسانی مخابرات در دست بررسی است افزود: سال آینده واگذاری اینترنت پرسرعت در روستاها و برای کاربران خانگی فراهم می شود.

عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات ثابت با تاکید براینکه برنامه جامع ارتباط رسانی مخابرات ظرف ۲ ماه آینده نهایی می شود گفت: با توجه به پتانسیل موجود در روستاها و نیز برنامه های مخابرات برای کاهش قیمت این خدمات در روستاها و شهرهای دور افتاده، به نظر می رسد سرویس ADSL مورد استقبال کاربران خانگی در روستاها قرار گیرد.

یوسف پور خاطرنشان کرد: علاوه بر این، مخابرات به عنوان مجری پروژه خدمات مخابراتی اجباری USO از سال آینده ارائه اینترنت را نیز به عنوان خدمات اجباری به سبد محصولاتش برای روستاها می افزاید.

وی از ارتباط رسانی به ۱۲۰۰ روستا در زمینه تلفن عمومی و ۵۱۰ روستا برای تلفن خانگی طبق برنامه های طرح USO خبر داد و گفت: رقم این طرح ۱۰۳ میلیارد تومان بوده که مخابرات در این مناقصه برنده و به عنوان مجری USO امور مربوط به ارتباط رسانی در روستاها را برعهده گرفته است و از سال آینده نیز اینترنت به این خدمات افزوده می شود.
کد مطلب: 27800
نام شما
آدرس ايميل شما


رامین
feedback
Iran, Islamic Republic of
با عرض سلام روستای افیل پیش از دوساله که به اینترنت پرسرعت نیازمند اند خواهش میکنیم شکایات ما رسیدگی کنید
ناشناس
feedback
Iran, Islamic Republic of
باعرض سلام و خسته نباشید
روستای سنجاق از توابع شهرستان مهاباد واقع در استان اذ.بایجان غربی می باشد این روستا شامل 100 خانوار می باشد . خواهان اینترنت پرسرعت هستیم ممنون میشم شرایط یا مراحل اداری ان را برایمان ایمیل کنید.در ضم روستا فاقد تلفن ثابت می باشد
حسین
feedback
Iran, Islamic Republic of
با عرض سلام من اهل روستای خاتون استی هستم از توابع شهرستان مهاباد چرا ما از اینترنت محرومیم روستاهای لبه مرز سردشت اینترنت پرسرعت دارند ولی ما نداریم لطفا جواب بدین خواهش
ســـمانه
feedback
Iran, Islamic Republic of
روستای سیاهک از توابع شهرستان حاجی اباد هرمزگان فاقد هرگونه اینترنت میباشد ک روستاهای اطراف از این امکان برخوردارند باتوجه به نیاز شدید روستا ب اینترنت و کوچ ساکنین ب شهر لذا خواهشمندیم پیگیری نمایید...سپاس
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام