۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۵۹

مانیتور‌های سامسونگ سه جایزه جهانی SEAD را دریافت کردند

ایتنا - جوایز جهانی SEAD به کم مصرف‌ترین مانیتور‌ها در ۴ منطقه جهان تعلق می‌گیرد.


شرکت سامسونگ الکترونیکس برنده ۳ جایزه بزرگ SEAD در قسمتهای تجهیزات فوق‌العاده کم‌مصرف (Super-efficient Equipment) و گسترش ابتکار در لوازم خانگی (Appliance Deployment Initiative) شد.
 
به گزارش ایتنا مانیتور مدل S۲۲C۲۰۰ برنده بهترین مانیتور سایز متوسط زیر ۲۳ اینچ، مانیتور S۲۷C۴۵۰ برنده بهترین مانیتور سایز بزرگ بالای ۲۳ اینچ و مانیتور LED ۶/۲۳ انچی مدال جهانی کارآمدی SEAD را در بازار‌های نوظهور دریافت کرد.
جوایز جهانی SEAD به کم مصرف‌ترین مانیتور‌ها در ۴ منطقه جهان تعلق می‌گیرد.

هان سئوک-جو، مدیر اجرایی لوازم تصویری سامسونگ الکترونیکس گفت: "دریافت این جوایز از SEAD مایه افتخار ماست. حفاظت از محیط زیست از اولویت‌های بالای سامسونگ است و ما به طراحی محصولات سازگار با محیط زیست پایبند هستیم. تمام تلاش ما در استفاده از تکنولوژی‌های سازگار با محیط زیست در مانیتور‌هایمان است تا به حفاظت از محیط زیستمان کمک کرده و هزینه‌های مشتریانمان را در مصرف انرژی کاهش دهیم."

به گزارش وب‌سایت SuperEfficient مانیتور ۶/۲۳ اینچی LED نور از پشت سامسونگ در مقایسه با مانیتور‌های حال حاضر در بازار ۵۳% انرژی کمتری مصرف می‌کند.
این مانیتور در دو سال آینده وارد بازار جهانی خواهد شد.

جوایز جهانی SEAD در سال ۲۰۱۱ در کنفرانس وزارت انرژی پاک شروع به کار کرد که وزرای انرژی ۱۶ کشور جهان از جمله فرانسه، آلمان و کره در این کنفرانس شرکت کردند.
این جوایز به محصولاتی از آمریکای شمالی، اروپا، استرالیا و هند به دلیل انرژی مصرفی پایین آن‌ها تعلق می‌گیرد. 



 
کد مطلب: 27778
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام