۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۴

همه خدمات دولت امارات موبایلی می‌شود

ایتنا - این طرح که با نام m-Government دنبال می‌شود، باعث خواهد شد تا کلیه شهروندان اماراتی تمامی خدمات دولتی را روی تلفن همراه و دیگر دستگاه‌های موبایلی در اختیار داشته باشند.
همه خدمات دولت امارات موبایلی می‌شود


دولت امارات متحده عربی که طی سال‌های گذشته طرح خدمات الکترونیکی دولت(e-Government) را دنبال می‌کرد، هم‌اکنون از آغاز طرح دو ساله‌ای موسوم به "دولت موبایلی"(m-Government) خبر داده است که به موجب آن کلیه خدمات دولتی این کشور مبتنی بر دستگاه‌های الکترونیکی همراه به دست کاربران می‌رسند.


به گزارش ایتنا، "کمیته فعال‌سازی طرح دولت موبایلی امارات" اعلام کرد که نقشه اصلی انتقال خدمات دولتی به سرویس‌های مبتنی بر تلفن‌همراه تبیین شده است و این طرح تا دو سال دیگه به انجام می‌رسد.

بخشی از این طرح با عنوان "سرمایه‌گذاری فناوری ارتباطات و اطلاعات" تعریف شده است که بر اساس آن ۲۰۰ میلیون درهم سرمایه تخصیص داده می‌شود.

این طرح که با نام m-Government دنبال می‌شود، باعث خواهد شد تا کلیه شهروندان اماراتی تمامی خدمات دولتی را روی تلفن همراه و دیگر دستگاه‌های موبایلی در اختیار داشته باشند و از طریق پیام‌های نوشتاری این خدمات را در اختیار بگیرند.

این طرح در راستای پروژه جامع e-Government امارات دنبال می‌شود که از سال ۲۰۰۰ میلادی آغاز شد و دولت این کشور همچنان سرمایه‌گذاری‌های خود را روی آن ادامه می‌دهد.
 
کد مطلب: 27720
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام