۰
plusresetminus
يکشنبه ۷ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۳۰

آیفون‌های قدیمی خود را به مایکروسافت بفروشید

ایتنا- مایکروسافت آیفون قدیمی شما را می‌خرد و کارت خرید یک گوشی ویندوزی به شما هدیه می‌دهد!
آیفون‌های قدیمی خود را به مایکروسافت بفروشید


شرکت مایکروسافت طرح جدیدی را آغاز کرده است که به موجب آن گوشی‌های هوشمند شرکت رقیب خود یعنی اپل را می‌خرد و به عبارت دیگر، شما می‌توانید آیفون‌های قدیمی خود را به مایکروسافت بفروشید.


به گزارش ایتنا از فارس به نقل از سی‌نت، پس از انتشار گزارشات هفته گذشته مبنی بر خرید آیفون‌های قدیمی توسط مایکروسافت با قیمت حداقل ۲۰۰ دلار، غول نرم‌افزاری جهان سرانجام این طرح را به صورت رسمی آغاز کرد.

این طرح برای صاحبان مدل‌های جدیدتر آیفون از جمله ۴S و ۵ بسیار مناسب‌تر است و این افراد می‌توانند گوشی خود را به قیمت بالاتر به مایکروسافت بفروشند.
همچنین گفته شده است که صاحبان iPadهای قدیمی هم می‌توانند در این طرح شرکت کنند و مایکروسافت به‌ازای هر دستگاه یک کارت هدیه با حداقل قیمت ۲۰۰ دلار پرداخت می‌کنند.

این طرح تا ۲۷ اکتبر ادامه پیدا می‌کند و کاربران در سراسر جهان می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های مایکروسافت، گوشی هوشمند آیفون خود را تحویل دهند و کارت هدیه را برای خرید یک گوشی ویندوزی جدید در اختیار بگیرند.

شرکت مایکروسافت این طرح را در راستای افزایش علاقمندی کاربران برای خرید گوشی‌های هوشمند مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز فون به اجرا می‌گذارد و البته باید توجه داشت که کاربران با این کارت هدیه می‌توانند هر محصول دیگری از مایکروسافت را هم خریداری کنند.
کد مطلب: 27718
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام