۰
plusresetminus
پنجشنبه ۴ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۲۷

شرکت اچ پی خدمات پردازش ابری جدیدی برای تحلیل داده‏‌های کلان عرضه کرد

ایتنا-افزایش فروش، افزایش عملیات زنجیره تامین، شناسایی مخاطرات امنیتی یا کلاهبرداری‏‌ها از جمله مزایایی است که استفاده از این خدمات برای کسب و کار‌ها به همراه دارد.
شرکت اچ پی خدمات پردازش ابری جدیدی برای تحلیل داده‏‌های کلان عرضه کرد


شرکت اچ.پی خدمات پردازش ابری جدیدی عرضه کرده است که کسب و کارهای کاربر به کمک آن می‌‏توانند داده‏‌های کلان خود را با سهولت بیشتری مورد تجزیه و تحلیل قرار دهند. 


به گزارش ایتنا از همکارارن سیستم به نقل از وب‏‌سایت zdnet، اچ پی تحلیل‏گرهای پردازش ابری جدیدی عرضه کرده است که مبتنی بر پلت‏فرم تحلیل‏گر داده‏‌های کلان این شرکت «هاوِن» (HAVEn) است. 

کسب و کارهای کاربر با استفاده از این خدمات می‌‏توانند اطلاعات و داده‌‏های خود را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهند و کارایی و ارزش برخی فرایندهای خود را افزایش دهند. 
افزایش فروش، افزایش عملیات زنجیره تامین، شناسایی مخاطرات امنیتی یا کلاهبرداری‏‌ها از جمله مزایایی است که استفاده از این خدمات برای کسب و کار‌ها به همراه دارد. 

یکی از تحلیل‏گران ارشد بخش خدمات کسب و کارهای اچ پی در این باره گفته است: استفاده از یک راهکار مبتنی بر داده‏‌های کلان به معنای نوعی سرمایه‌‏گذاری در وقت و پول سازمان‏‌ها است. 
بخش خدمات کسب و کارهای اچ پی با استفاده از پلتفرم هاوِن می‌‏کوشد راه ورود سریع، ساده و کم‏ مخاطره‏‌ای را برای حل مشکلات تجاری کسب و کار‌ها پیش پای آن‌ها بگذارد. 

بخش خدمات کسب و کار شرکت اچ پی هم‌‏اکنون راهکارهایی همچون هوشمندی تجاری، مدیریت عملیات زنجیره تأمین و تحلیل داده‌‏های به دست آمده از حسگرهای مورد استفاده در صنایع مختلف را برای شرکت‏‌ها و سازمان‏‌ها عرضه می‌‏کند. 

بر اساس این گزارش، پلت فرم هاون به کسب و کارهای مشتری اجازه می‌‏دهد قبل از خرید راهکارهای مبتنی بر داده‌‏های کلان به صورت آزمایشی از آن‌ها استفاده کنند. 

تجزیه و تحلیل محتوای ایمیل‏‌ها، رسانه‏‌های اجتماعی و سایر محتواهای دیجیتالی و کشف الگوهای حاکم بر این اطلاعات از جمله مزایای استفاده از تحلیل‏گرهای اچ پی عنوان شده است.
کد مطلب: 27679
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام