۰
plusresetminus
چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۴۴

تله‌کام چهاردهم فردا گشایش می‌یابد

ایتنا - نمایشگاه ایران تله کام ۲۰۱۳ از تاریخ ۴ تا ۷ مهر ماه از ساعت ۹ صبح لغایت ۴ بعد از ظهر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران پذیرای بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان خواهد بود.



چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی از ۴ تا ۷ مهرماه ۱۳۹۲ مهر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران پذیرای بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان خواهد بود.

به گزارش ایتنا نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی(ایــران تله کام) در چهاردهمین دوره برگزاری خود با اهدافی چون:
- عرضه و معرفی آخرین دستاوردها و توانمندی‌های متخصصین کشورمان و شرکت‌ها و تولیدکنندگان داخلی
- ارائه و اطلاع‌رسانی در خصوص آخرین دستاوردهای کشورهای خارجی در زمینه صنعت مخابرات، ارتباطات و اطلاع‌رسانی
- فراهم آوردن بستر مناسب جهت انتقال بیشتر فناوری‌های روز به کشورمان
- ایجاد فرصت جهت ارتباط بین خریداران و فروشندگان کالا و خدمات
- تشویق و ترغیب تولیدکنندگان برای رقابت پویا و تامین نیازمندی‌های این صنعت در کشورمان
در فضائـــــی به وسعت تقریبی ۲۷۵۰۰ مترمربع در محل دائمی نمایشگاههای بین‌المللی تهران برگزار می‌گردد.

در چهاردهمین نمایشگاه ایران تله کام، ۲۰۱ شرکت و واحد تولیدی داخلی و ۶۰ شرکت خارجی یا نمایندگی‌های آنان از ۱۲ کشورجهان آخرین دستاوردهای خود را در زمینه ارتباطات، مخابرات و فناوری اطلاعات در معرض دید کارشناسان و علاقه‌مندان خواهند گذارد.

شرکت‌های خارجی شرکت کننده یا نمایندگی‌های آنان از کشورهای کشور امارات متحده عربي، انگليس، آلمان، تايوان، چين، ژاپن، فرانسه، كانادا، كره جنوبي، لهستان، هلند و هند در نمایشگاه حضور خواهند یافت.

ایران تله کام ۲۰۱۳ در سالن‌های ۶، ۷ ،۸-۹، ۱۰-۱۱، ۱۲-۱۳، ۲۷، ۲۵A و فضای باز مربوطه برگزار خواهد گردید، و از ویژگی‌های این نمایشگاه می‌توان به حضور فعال و گسترده بسیاری از بزرگ‌ترین و فعال‌ترین شرکت‌های دولتی و خصوصی مخابراتی کشورمان و واحدهای تحقیقاتی و پژوهشی مربوطه اشاره نمود.

نمایشگاه ایران تله کام ۲۰۱۳ از تاریخ ۴ تا ۷ مهر ماه از ساعت ۹ صبح لغایت ۴ بعد از ظهر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران پذیرای بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان خواهد بود.
 
 
کد مطلب: 27667
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام