۰
plusresetminus
يکشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۱۴
مدیر عامل همراه اول اعلام کرد

افزایش صد در صدی سرمایه همراه اول

ایتنا- مدیر عامل همراه اول با اشاره به عرضه‌ ۵۰۰ هزار سهم همراه اول در بورس تهران که جزو ۱۰ درصد سهم عرضه ‌شده در فرابورس بوده گفته است: برنامه‌ای برای عرضه بیشتر سهام همراه اول در بورس نداریم.
افزایش صد در صدی سرمایه همراه اول


به گزارش ایتنا از ایسنا  وحید صدوقی چندی پیش اظهار کرد: هرچند سهام شرکت همراه اول ۴۲۰۰ تومان قیمت خورد اما اگر بازار بورس امروز منفی نبود، به‌طور حتم سهام این شرکت با قیمت بیشتری در بورس بازگشایی می‌شد. 


وی در خصوص دستور وزیر ارتباطات برای توقف تعرفه‌های جدید مخابراتی و بررسی دوباره آنها و تاثیر این دستور برروی EPS (پیش‌بینی سود هم سهم) شرکت، تاکید کرد: EPS چهار ماهه شرکت، براساس تعرفه‌های سابق بوده است که از سال ۸۲ ثابت مانده بود.

صدوقی در خصوص دستور جدید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: نرخ یکسانی که برای تعرفه‌ها تعیین شده قابل قبول است، اما وزیر بار دیگر خواسته که بررسی بیشتری در این خصوص صورت گیرد تا در حق مشترکان و اپراتور اجحافی صورت نگیرد.
مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار ایران گفت: مزیت تعیین نرخ ۵۹۹ ریال برای هر دقیقه مکالمه سیم‌کارت‌های دائمی همراه اول این است که مشترک می‌تواند با ۸۷ میلیون مشترک تلفن ثابت و همراه با یک قیمت تماس بگیرد.

بر اساس اطلاعات نشریه ارتباطات، وی همچنین از افزایش صد در صدی سرمایه این شرکت خبر داد و گفت: به زودی افزایش سرمایه را از محل اندوخته‌ها اعلام خواهیم کرد، البته سرمایه‌ی این شرکت هم‌اکنون ۲۰۶ میلیارد تومان است.
کد مطلب: 27588
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام