۰
plusresetminus
شنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۷

صدها کودک، قربانی اخاذی‌های اینترنتی می‌شوند

ایتنا - چند هفته پیش، یک نوجوان هفده ساله بریتانیایی در اثر تهدید به افشای تصاویر و فیلم هایی از خود که از طریق اینترنت در اختیار فرد دیگری قرار داده بود، خودکشی کرد.


یک سازمان حمایت از حقوق کودکان نسبت به سوءاستفاده جنسی اینترنتی از کودکان هشدار داده است.


به گزارش ایتنا از بی.بی.سی، سازمان بریتانیایی "مرکز حمایت از کودکان در برابر سوء استفاده اینترنتی" گفته است که در سراسر جهان، افرادی با ارعاب و تهدید کودکان، آنان را مجبور می‌کنند تصاویر پورنوگرافیک از خود منتشر کنند.

اندی بارکر، سخنگوی این سازمان گفته است که سوء استفاده کنندگان جنسی از کودکان به عنوان افراد همسن قربانیان خود، با آنان ارتباط اینترنتی برقرار کرده و اعتمادشان را به دست می‌آورند.

این افراد پس از دریافت اطلاعات یا تصاویر که از نظر کودکان محرمانه است، با تهدید به افشای این مطالب، آنان را به برقراری ارتباط جنسی یا مبادله تصاویر پورنوگرافیک مجبور می‌کنند.

در مراحل بعدی، سوء استفاده‌کنندگان از کودکان با تهدید به اینکه تصاویر جدید را برای والدین‌شان خواهند فرستاد، به سوء استفاده از آنان ادامه می‌دهند.

آقای بارکر گفته است که از بیش از چهارصد و بیست مورد از این گونه برخورد با کودکان گاه هشت ساله هستند، آگاهی دارد اما مطمئن است که این گونه فعالیت ها در سراسر جهان در جریان است و شمار قربانیان به صدها و حتی هزارها کودک می رسد.

چند هفته پیش، یک نوجوان هفده ساله بریتانیایی در اثر تهدید به افشای تصاویر و فیلم هایی از خود که از طریق اینترنت در اختیار فرد دیگری قرار داده بود، خودکشی کرد.

این نوجوان تصور می‌کرد که طرف مقابل، دختری همسن و سال خود اوست.
 
 
کد مطلب: 27568
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام