۱
۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۱۸

انگشت نگاری در آیفون ۵S

ایتنا- آیفون ۵S حافظه بسشتر، دوربین بهتر و باتری و پردانزده قوی‌تر دارد که هیچ! تکنولوژی تشخیص اثر انگشت هم دارد!
انگشت نگاری در آیفون ۵S


تحلیلگران و کارشناسان حوزه فن‌آوری در آستانه رونمایی از آیفون ۵S گفتند آیفون جدید اپل از تکنولوژی تشخیص اثرانگشت برخوردار است که برگ برنده‌ای برای حضور آیفون ۵S در بازارهای بزرگی نظیر محاسبات سازمانی و پرداخت‌های اینترنتی خواهد بود.



به گزارش ایتنا از ایسنا ، به نقل از روزنامه وال استریت ژورنال، انتظار می رود که اپل ورژن ارزانتری از آیفون با نام 5C را در رنگ‌های مختلف برای بازارهای چین و دیگر کشورهای در حال توسعه در کنار نسخه 5S ارائه کند.



آیفون ۵S احتمالا از حافظه بیشتر، دوربین ارتقایافته، باتری قوی‌تر و یک پردازنده سریع‌تر نسبت به آیفون ۵ برخوردار خواهد بود، اما آنچه که کارشناسان حوزه فن‌آوری را هیجان زده کرده استفاده از تکنولوژی تشخیص اثر انگشت در این گوشی است.



ولز فارگو، تحلیلگر حوزه فن‌آوری گفت‌: همه به دنبال این هستند که بدانند این گوشی جدید چه توانایی‌هایی دارد و یکی از این توانایی‌های جدید تکنولوژی تشخیص اثرانگشت است. مردم این فن‌آوری جدید را دست کم می‌گیرند.



ولز فارگو افزود: این تکنولوژی احتمالا اسمارت فون‌ها را به یک دستگاه واقعا ایمن برای پرداخت‌های اینترنتی تبدیل خواهد کرد.



اپل احتمالا در آیفون ۵S این تکنولوژی را در کنار دکمه اصلی گوشی تعبیه کرده و در واقع این قسمت اولین جایی است که کاربر هنگام استفاده از گوشی آن را لمس می‌کند.



پس از آنکه هویت کاربر از طریق تشخیص اثر انگشت وی تایید شد نمایشگر گوشی به طور خودکار فعال می شود بدون این که کاربر مجبور به وارد کردن رمز عبور یا کشیدن انگشت روی نمایشگر باشد.



سباستین تاویو دیگر تحلیلگر حوزه فن‌آوری گفت: روشهای تایید هویت کاربر به وسیله کشیدن انگشت روی نمایشگر و یا وارد کردن رمز عبور مواردی بودند که استیو جابز مدیرعامل فقید اپل از آنها متنفر بود.



تاویو افزود:‌ بانک‌ها و دیگر شرکت‌های پرداخت پول احتمالا نرم افزارهایی را برای آیفون به دلیل استفاده از این تکنولوژی جدید طراحی خواهند کرد.
کد مطلب: 27420
نام شما
آدرس ايميل شما


حامد
feedback
Iran, Islamic Republic of
ایجاد بانک اطلاعات انگشت از تعدادی زیادی از کاربران در دنیا ... خوشبحال دولت ها ... دیگه همه جزئیات افراد رو دارن روی سرورهاشون ذخیره میکنن
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام