۰
plusresetminus
پنجشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۲۱:۵۸

هشدار FBI در مورد حملات سایبری احتمالی ارتش الکترونیکی سوریه

ایتنا - سازمان FBI هشدار داد که آغاز حملات نظامی آمریکا به سوریه ممکن است عواقبی از جمله حملات ارتش الکترونیکی سوریه و هک شدن شبکه‌های رایانه‌ای این کشور را به دنبال داشته باشد.
هشدار FBI در مورد حملات سایبری احتمالی ارتش الکترونیکی سوریه


اداره فدرال تحقیقات آمریکا موسوم به FBI به شرکت‌ها و سازمان‌های تجاری هشدار داد، در پی آغاز حملات نظامی آمریکا به سوریه ممکن است به‌زودی یک گروه هکری وابسته به دولت سوریه حملات اینترنتی گسترده خود را علیه ایالات متحده آغاز کند.


به گزارش ایتنا، سازمان FBI با ارسال یک پست الکترونیکی به تمام شرکت‌های تجاری اصلی آمریکا هشدار داد "ارتش الکترونیکی سوریه" در حوزه حملات اینترنتی و به خطر انداختن مراکز تجاری و سازمانی تاکنون بسیار موثر عمل کرده‌اند.

در این پست الکترونیکی توضیح داده شد که "ارتش الکترونیکی سوریه" مدتی قبل موفق شدند برای چند ساعت پایگاه اینترنتی مرکز رسانه‌ای New York Times را برای چند ساعت غیرفعال کنند.
اعضای این ارتش همچنین توانستند صفحه ویژه مرکز خبری Associated Press روی شبکه اجتماعی توئیتر را هک کنند.

سازمان FBI در پست الکترونیکی خود هشدار داده است که آغاز حملات نظامی آمریکا به سوریه ممکن است عواقبی از جمله حملات ارتش الکترونیکی سوریه و هک شدن شبکه‌های رایانه‌ای این کشور را به دنبال داشته باشد.

خبرگزاری رویترز هم‌اکنون یک نسخه از این پیام هشدار دهنده را منتشر کرده و نگرانی‌های سازمان FBI در مورد حملات سایبری احتمالی سوریه را مطرح کرده است.

علاوه بر این، سخنگوی سازمان FBI صحت این پست الکترونیکی را تایید کرده و توضیح داده است که تمامی شرکت‌ها و سازمان‌های آمریکایی باید این هشدار را جدی بگیرند.
البته وی گفته است که این پیام هشدار دهنده به صورت عمومی منتشر نمی‌شود.
 
 
کد مطلب: 27416
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام