۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۵۰

ارتش دانشجوی جنگ سایبری می‌پذیرد

ایتنا - دانشجويان سه ترم تحصيلي به مدت ۱۲ ماه و يك ترم كارورزي را در اين مدت طي خواهند كرد.


فرمانده دانشگاه فرماندهي و ستاد ارتش جمهوري اسلامي ايران(دافوس)، با بيان اين كه ارتش توجه جدي به جنگ هاي الكترونيك دارد، گفت: براي اولين بار پذيرش دانشجو در حوزه‌هاي جنگ الكترونيك(جنگال) و سايبر را در دستور كار قرارداده‌ايم.

به گزارش ایتنا از ایرنا امير سرتيپ ستاد «حسين وليوند» روز شنبه در مراسم آغاز دوره هاي ۲۴ و هشتم حرفه‌اي دانشجويان دافوس افزود: در اين دوره ۲۷۰ نفر از بهترين دانشجويان از نيروهاي چهارگانه هوايي، دريايي، زميني و قرارگاه پدافند هوايي خاتم الانبياء(ص) ارتش، نيروهاي سپاه پاسداران، نيروي انتظامي، سازمان‌هاي وابسته به ارتش نظير حفاظت اطلاعات و عقيدتي سياسي ارتش شركت دارند.

امير وليوند گفت: در اين دوره همچنين تعدادي از دانشجويان كشورهاي دوست و همسايه نيز حضور خواهند داشت و دانشگاه دافوس اين آمادگي را دارد كه پذيرش تعداد دانشجويان خارجي از اين كشورها را افزايش دهد.
وي طول دوره نظري كه دانشجويان بايد طي كنند را ۱۸ ماه عنوان كرد و افزود: دانشجويان سه ترم تحصيلي به مدت ۱۲ ماه و يك ترم كارورزي را در اين مدت طي خواهند كرد.

امير وليوند با بيان اين كه در اين دانشگاه به دانشجويان آخرين سطح تاكتيك‌ها، راهبردها و عمليات‌ها در جنگ آموزش داده مي‌شود، ادامه داد: دافوس صرف توجه به حوزه تاكتيكي نمي‌باشد و به همه حوزه‌ها توجه مي‌كند.

امير سرتيپ وليوند ادامه داد: در اين آموزش‌ها ما از فضاهاي سخت‌افزاري و نرم‌افزاري استفاده مي‌كنيم و براي اولين بار نيز پذيرش دانشجو در حوزه‌هاي جنگ الكترونيك(جنگال) و سايبر را در دستور كار قرارداده‌ايم.

فرمانده دانشگاه دافوس به اعضاي هيئت علمي دافوس اشاره كرد و گفت: اعضاي هيئت علمي دانشگاه نيز افزايش يافته است و اساتيد آن نيز كه از بهترين و مجرب‌ترين اساتيد كشور و نيروهاي مسلح بوده و آشنا به زبان‌هاي عربي و انگليسي نيز هستند.
 
 
کد مطلب: 27355
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام