۱
۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۳۴

رونمایی از اولین مادربرد Z87 مجهز به Thunderbolt گیگابایت

ایتنا - این مادربردها مجهز به درگاه Thunderbolt دوگانه، قابلیت پشتیبانی از ۱۲ ابزار و ۳ صفحه نمایش دیجیتال به صورت همزمان را دارند و می توان به واسطه آنها یک ترابایت اطلاعات را تنها در عرض ۵ دقیقه جابجا کرد.
رونمایی از اولین مادربرد Z87 مجهز به Thunderbolt گیگابایت


شرکت گیگابایت تاکنون گستره وسیعی از مادربردهای مبتنی بر سوکت LGA ۱۱۵۰ و چیپ‌ست Z۸۷ را با امکانات و کاربری‌های متفاوت تولید کرده است. از مادربردهای فوق حرفه ای G۱.Sniper ۵ و Z۸۷X-OC Force گرفته، تا مادربردهای میان رده و خوش قیمت Z۸۷X-D۳H و Z۸۷-HD۳ (که تمامی این مدل ها در بازارهای داخلی نیز موجود می باشند).

به گزارش ایتنا در همین راستا، گیگابایت اخیرا محصول جدیدی را از سری مادربردهای Z۸۷ خود معرفی نموده است که مجهز به درگاه Thunderbolt می‌باشد.
در این مادربرد که Z۸۷X-UD۵TH نام دارد دو درگاه Thunderbolt تعبیه شده که به صورت دوگانه عمل می‌کنند و قابلیت ارسال و دریافت اطلاعات را تا سرعت ۱۰ گیگابیت در ثانیه دارند.

ویژگی بارز درگاه‌های Thunderbolt در این است که علاوه بر ارائه سرعت بسیار بالا، می‌توانند همزمان به صورت ورودی و خروجی عمل کرده و انواع داده‌های اطلاعاتی، صوتی و تصویری را از خود عبور دهند.
به این ترتیب می‌توان هارددیسک‌های جانبی یا صفحه نمایش‌های با کیفیت ۱۰۸۰p Full HD را به آنها متصل کرد و از سرعت و پهنای باند بالای آن بهره‌مند گردید.

مادربردهای گیگابایت مجهز به درگاه Thunderbolt دوگانه، قابلیت پشتیبانی از ۱۲ ابزار و ۳ صفحه نمایش دیجیتال به صورت همزمان را دارند و می توان به واسطه آنها یک ترابایت اطلاعات را تنها در عرض ۵ دقیقه جابجا کرد. 

علاوه بر این، مادربرد Z۸۷X-UD۵TH از جدیدترین و پیشرفته‌ترین فناوری‌های انحصاری گیگابایت بهره می‌برد.
از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به فناوری Ultra Durable ۵ Plus گیگابایت، خازن‌های جدید مشکی رنگ با پایداری، طول عمر و ظرفیت انتقال جریان بالا، آمپلی فایر مجتمع تقویت کننده صدای هدفون، پشتیبانی از ۱۰ درگاه USB۳.۰، قابلیت اتصال بی‌سیم Wi-Fi و بلوتوث، فناوری On/Off Charge ۲، کانکتور فن OPT برای اتصال خنک کننده آبی و نرم افزار کنترل بایوس پیشرفته UEFI DualBIOS اشاره کرد.
 
 
کد مطلب: 27354
نام شما
آدرس ايميل شما


panasonic.ir
feedback
تبدیل های تاندر بولت واقعا گران هستند. امیدوارم با فراگیر شدن استفاده از این پورت تبدیل ها هم ارزان تر شوند.
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام