۰
plusresetminus
شنبه ۹ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۵۱

افزایش 208 درصدی تقاضای خرید تبلت در خاورمیانه و آفریقا

ایتنا- تبلت‌های محبوب در خاورمیانه و آفریقا شال آیپد، لنوو و گلکسی تب هستند.
افزایش 208 درصدی تقاضای خرید تبلت در خاورمیانه و آفریقا


گزارش جدید شرکت داده های بین المللی نشان می دهد که فروش تبلت در خاورمیانه و آفریقا برای نخستین بار در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۳ از رایانه های شخصی پیشی گرفته است.

شرکت داده های بین المللی که در صنعت فناوری، اطلاعات و تله کام کار می کند اعلام کرده است که فروش تبلت در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۳ در خاورمیانه و شمال آفریقا ۲۰۸ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافت و تعداد کلی دستگاه های فروخته شده را به ۲.۷۹ میلیون دستگاه رساند.

براساس این گزارش، تبلتهای محبوب در این منطقه آی پد اپل، لنوو X۶۱، گلکسی تب هستند. افزایش تقاضای خرید تبلت موجب شده چندین فروشنده چند ملیتی رایانه های شخصی تمرکز کلی خود را روی تبلت بگذارند.


به گزارش ایتنا از مهر، شرکت داده های بین المللی اعلام کرده است که سیستم عامل اندروید سهم اصلی را در رشد فروش تبلتها داشته ست، چرا که در این دوره از میزان کل فروش، ۲ میلیون دستگاه دارای سیستم عامل اندروید بوده اند.

ویکتوریا مندس تحلیلگر تحقیقاتی شرکت داده های بین المللی در رابطه با زیر ساختهای فناوری اطلاعات و رایانه های شخصی در خاورمیانه، آفریقا و ترکیه اظهار داشت: حتی عرضه آی پد مینی نیز نتوانست عاملی برای جلوگیری از واگذاری سهم بازار اپل به دستگاه های اندرویدی شود.

وی افزود: این درحالی است که معرفی محصولات جدید اپل که انتظار می رود تا پایان سال جاری وارد بازار شود، به طور قطع موجب رشد فروش در سیستمهای دارای iOS در این منطقه خواهد بود.

براساس گزارش منتشر شده توسط شرکت داده های بین المللی، فروش دستگاه های اپل در سه ماه دوم سال ۲۰۱۳ کمتر از حد انتظار بود و به ۶۸۲ هزار دستگاه رسید.

تولید کنندگان جهانی رایانه های شخصی انتظار دارند که فروش آنها به مناسبت برگزاری هفته فناوری جیتکس (GITEX) طی روزهای ۲۰ تا ۲۴ اکتبر (۲۸ مهر تا ۲ آبان) در دبی افزایش پیدا کند. این هفته دربرگیرنده یکی از بزرگترین نمایشگاه های فناوریهای ارتباطات و اطلاعات در منطقه توصیف شده است. 
کد مطلب: 27336
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام