۱
۰
plusresetminus
پنجشنبه ۷ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۰۰
استاد دانشگاه

اشتراك اطلاعات، اصل مهم ارائه خدمات در فضاي مجازي است

ایتنا - زندگي تا سال ۲۰۳۰ «زندگي همراه» مي‌شود و دقيقا به همين دليل تجارتمان بايد به سرعت الكترونيكي و همگام با جهان شود.


عضو هيئت علمي دانشگاه علم و صنعت ايران اشتراك اطلاعات در حوزه مجازي را از اصول مهم مديريت و ارايه خدمات در فضاي مجازي عنوان كرد. 


به گزارش ایتنا از ايرنا‌، علي اكبر جلالي روز جمعه در سومين همايش برندينگ و بازاريابي در تهران گفت: يكي از مشكلات كشورهاي كمتر توسعه يافته در حوزه فضاي مجازي مخفي نگه داشتن اطلاعات است؛ اين درحاليست كه در دنياي امروز اشتراك اطلاعات ميان افراد و شركت هاي مختلف از اهميت بالايي برخوردار است و صرفه‌جويي در وقت و هزينه مي‌شود.
وي همچنين درباره جايگاه ويژه فناوري در اقتصاد گفت: ۶۰ درصد از اقتصاد جهان وابسته به فناوري است و تا سال ۲۰۳۰ اين سهم به ۹۵ درصد خواهد رسيد.
عضو هيئت علمي دانشگاه علم و صنعت ايران گفت: زندگي تا سال ۲۰۳۰ «زندگي همراه» مي‌شود و دقيقا به همين دليل تجارتمان بايد به سرعت الكترونيكي و همگام با جهان شود.

ترجمه همزمان يك سايت موجب افزايش بازديدكنندگان از آن سايت شود
كريستين هاتسون، مشاور ارشد تبليغات مايكروسافت از ديگر شركت كنندگان دراين همايش، يكي از عوامل مهم در تبليغات يك وب سايت را تعداد بازديدكنندگان آن دانست و با بيان اين كه يكي از موارد افزايش تعداد بازديدكنندگان يك وب سايت ايجاد يك زبان و فرهنگ مشترك در تمام دنيا است، گفت: با فهميدن زبان بين‌المللي و مشترك در دنيا مي‌توان تمايل آنها را دانست و خدمات لازم را ارايه داد.
وي افزود: براي مثال ترجمه سايت به زبان‌هاي زنده دنيا توسط يك نويسنده خوب مي‌تواند از عواملي باشد كه تاثير بسياري در تعداد بازديد از سايت و افزايش رتبه فضاي مجازي داشته باشد.

به گفته هاتسون به هيچ عنوان نبايد از بخش مترجم موتورهاي جست‌وجوي معمول استفاده كرد چرا كه چنين ابزارهايي تنها به صورت يك ماشين ترجمه عمل كرده و موارد فرهنگي را مورد توجه قرار نمي‌دهد.
مديربازاريابي مايكروسافت تلفن‌هاي همراه هوشمند را از ديگر عوامل مهم در به دست آوردن اطلاعات عنوان كرد و گفت: امروزه ۸۰ درصد مردم دنيا از طريق موتورهاي جست‌وجو اطلاعات مورد نياز خود را جست‌وجو مي كنند.

بازاريابي اينترنتي
در ادامه اين همايش ماروين ايائو، مدير سابق بازاريابي ياهو در خصوص بازاريابي اينترنتي گفت: نيمي از مردم دنيا به اينترنت دسترسي دارند كه اين امر نشان دهنده اهميت بازاريابي اينترنتي است.
وي افزود: از ديگر پايه‌هاي بازاريابي اينترنتي رسانه‌هاي اجتماعي است؛ به طوري كه در ابتدا فرآيند به صورت تبليغات برخط و در مرحله بعد از طريق رسانه‌هاي اجتماعي اين تبليغات صورت مي‌گيرد.

ايائو با بيان اين كه محتواي اضافي در سايت‌ها نگذاريد، خاطرنشان كرد : علاوه بر اينها بايد از تصاوير و ويديوهايي كه استاندارد و قابل اجرا برروي موبايل‌هاي هوشمند هستند، استفاده كرد چرا كه امروز عده بسياري از مردم دنيا از طريق موبايل به شبكه جهاني وب متصل مي‌شوند.
 
 
کد مطلب: 27319
نام شما
آدرس ايميل شما


pooyan
feedback
Latvia
من متوجه نشدم مدیر بازاریابی مایکروسافت و مدیر سابق بازاریابی یاهو اومدن ایران سخرانی کردن !!! اگه اشتباه می کنم یکی توضیح بده حال با فرض این که اشتباه نمی کنم خوب این خبر نباید بیشتر از این بازتاب پیدا می کرد !!!!!!
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام