۰
plusresetminus
سه شنبه ۵ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۲۵

تلویزیون F7770 سامسونگ، یکی از پیشرفته ترین تلویزیون های هوشمند 3 بعدی

ایتنا - تلویزیون هوشمند F۷۷۷۰ سامسونگ از آخرین ویژگی های اشتراک گذاری محتواهای چندرسانه ای به صورت بی سیم بهره می‌برد.


تلویزیون F۷۷۷۰ سامسونگ برای افرادی که به دنبال تلویزیون ۳ بعدی هوشمندی به غیر از تلویزیونF۸۸۸۰ اما با همان امکانات و عملکرد هستند، گزینه ی مناسبی محسوب می‌شود.

به گزارش ایتنا از سامسونگ، تلویزیون هوشمند F۷۷۷۰ یکی از تلویزیون های رده بالای سال ۲۰۱۳ شرکت سامسونگ است که از تمامی امکانات موجود بر روی تلویزیون های هوشمند بهره می برد.
این مدل، همانند تلویزیون هوشمند F۸۸۸۰، از پردازنده ۴ هسته ای بهره می برد که سرعت پردازش بالا در اجرای برنامه های کاربردی و دیگر ویژگی های هوشمند تلویزیون را به نمایش می گذارد.

تلویزیون هوشمند F۷۷۷۰ سامسونگ از آخرین نگرش در طراحی باریک قاب بهره می برد که تجربه تماشای تصویری با کیفیت و بدون قاب را به کاربر ارائه می دهد.
استفاده از پردازنده ۴ هسته ای باعث شده تا اجرای برنامه های کاربردی در این تلویزیون از همیشه سریع تر و آسان تر باشد. این پردازنده قابلیت چندکاره بودن (Multi Tasking) را به صورت کامل بر روی تلویزیون های هوشمند ارائه می دهد. کاربران با استفاده از این قابلیت می توانند مانند کامپیوتر، چند برنامه را به صورت همزمان مورد استفاده قرار دهند و به طور مثال، در هنگام وب گردی، به تماشای تلویزیون بپردازند.

از دیگر قابلیت های این تلویزیون پیشرفته، بهره مندی از اسمارت هاب جدید، تعامل هوشمند جدید و ارتقاء هوشمند است.
تعامل هوشمند یکی از پیشرفته ترین تکنولوژی ها در زمینه استفاده از تلویزیون است. کاربران در این تکنولوژی قادر خواهند بود به راحتی و با استفاده از حرکات دست، صحبت کردن با تلویزیون و از طریق تشخیص چهره با تلویزیون در ارتباط باشند و دیگر نیازی به ریموت کنترل تلویزیون نیست.
از تغییراتی که در این ویژگی اعمال شده می توان به استفاده از ۲ دست برای کنترل تلویزیون بجای یک دست و قابلیت ورق زدن پنل های اسمارت هاب و تعداد دستورات صوتی بیشتر نسبت به سال گذشته (۳۰۰ دستور بجای ۵۵ دستور) نام برد.

سرعت انطباق تصویر HZ۸۰۰ ، تنظیم نور نقطه ای پیشرفته (MICRODIMMING PRO) و دیگر ویژگی های تصویری این تلویزیون، کیفیت تصویری واضح تر، شفاف تر، طبیعی تر با رنگ هایی بسیار زنده را ارائه میکنند.
با استفاده از تکنولوژی پیشرفته ۳ بعدی سامسونگ (Active ۳D) می توان فیلم های ۲ بعدی را به صورت ۳ بعدی تماشا کرد.
این تلویزیون از پیشرفته ترین پنل ال ای دی موجود به نام پنل فوق شفاف (Ultra Clear Panel) که توانایی تولید رنگ سیاه عمیق، کنتراست تصویر عالی، دقیق و گستره رنگی فوق العاده را دارد، بهره برده است.

این تلویزیون برای ایجاد حس رضایت بیشتر در کاربر از تکنولوژی های تولید صدای فراگیر Dolby Digital Plus و DTS Premium Sound استفاده می کند تا تصاویر با کیفیت را در کنار صدای فراگیر ارائه دهد.
فناوری ارتقاء هوشمند، (Smart Evolution) که تنها در تلویزیون های هوشمند سامسونگ وجود دارد، این امکان را برای دارندگان این تلویزیون ها فراهم می کند تا به صورت سالیانه با خریداری کیت ارتقای ویژه آن سال، تلویزیون خود را به راحتی بروزرسانی کرده و از آخرین تغییرات و تکنولوژی های به وجود آمده بر روی تلویزیون های هوشمند سامسونگ لذت ببرند. 

وجود یک دستگاه کنترل از راه دور هوشمند، یکی دیگر از ویژگی های موجود در این تلویزیون است که با انواع معمولی این دستگاه ها بسیار متفاوت بوده و این امکان را به کاربر می دهد که از قابلیت های هوشمند این تلویزیون، راحت‌تر استفاده کند. 

این کنترل از طریق بلوتوث و اشعه مادون قرمز به تلویزیون متصل می شود و با فشردن یک دکمه بر روی آن ارتباط برقرار خواهد‌ شد.
صفحه لمسی تعبیه شده بر روی این دستگاه حساسیت بسیار بالایی داشته و با صفحه لمسی موجود در نوت بوک ها قابل مقایسه است.
این کنترل از راه دور برای استفاده‌ی راحت تر، دارای کلیدهایی با کاربردهای متعدد است و دکمه ای دارد که کنترل مجازی بخش های متنوع آن را بر روی صفحه تلویزیون در اختیار کاربر قرار می دهد. 

کنترل از راه دور این تلویزیون دارای ویژگی جذابیست که کاربر را قادر می‌سازد برای تغییر شبکه تلویزیون، عدد مربوط به آن شبکه را بر روی صفحه لمسی کنترل با دست خط خود بنویسد و شبکه را تغییر دهد. 

تلویزیون هوشمند F۷۷۷۰ سامسونگ از آخرین ویژگی های اشتراک گذاری محتواهای چندرسانه ای به صورت بی سیم بهره می‌برد و کاربر را قادر می‌سازد به تمامی فایل های ذخیره شده در حافظه های جانبی و دستگاه های قابل حمل، بدون نیاز به اتصال از طریق سیم، دسترسی داشته باشد. 
 
 
کد مطلب: 27310
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام