۰
plusresetminus
دوشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۵۴

افزایش ۴۵ درصدی خرید آنلاین در چین

ایتنا- چین، در زمره کشورهایی است که خرید و فروش اینترنت حسابی در آن جا افتاده و کاربران اینترنتی اغلب کارهایشان را با اینترنت انجام می‌دهند.
افزایش ۴۵ درصدی خرید آنلاین در چین



خرید آنلاین در چین در سه ماهه دوم سال جاری میلادی رشد بیش از ۴۵ درصدی پیدا کرد.


به گزارش ایتنا از ایسنا، موسسه مطالعاتی iResearch که از معتبرترین نهادهای مطالعاتی چین به شمار می‌رود با انتشار آماری اعلام کرد که در سه ماهه دوم سال جاری میلادی خریدهای آنلاین در این کشور پهناور و پرجمعیت جهان به ۴۳۷ میلیارد و ۱۳۰ میلیون یوان (۷۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون دلار) رسیده است.

بر این اساس خریدهای آنلاین در چین در سه ماهه دوم در مقایسه با سه ماهه نخست رشد ۲۴.۲ درصدی و در مقایسه با سه ماهه مشابه سال گذشته افزایش ۴۵.۳ درصدی نشان می‌دهد.

در همین حال بنا بر آمارهای منتشر شده از سوی اداره آمار ملی چین، در مدت فوق مجموع خرده فروشی کالاهای مصرفی برابر با شش هزار و ۳۰ میلیارد یوان بوده است.

به گزارش خبرگزاری شینهوا، این آمار همچنین نشان می‌دهد که خریدهای آنلاین در چین حدود ۷.۳ درصد مجموع خرده فروشی در چین را تشکیل می‌دهد.
کد مطلب: 27301
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام