۰
plusresetminus
چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۴۲

اماراتی‌ها هنوز هم نوکیا را می‌پسندند

ایتنا- حتی اگر نوکیا با وجود نام‌هایی مثل اپل و سامسونگ، چندان در کانون توجه نباشد،‌ اما در امارات نوکیا با آن سیمبین معروفش هنوز هم محبوب عرب‌ها است!
اماراتی‌ها هنوز هم نوکیا را می‌پسندند



از نظر سیستم‌های عامل، تا ژوئن ۲۰۱۳ سیمبین بیشترین محبوبیت را در کشور امارات داشته و ۳۸ درصد این بازار را در اختیار گرفته است که پس از آن سیستم‌عامل بلک‌بری با ۲۳ درصد و اندروید با ۲۱ درصد قرار دارند.



به گزارش ایتنا از فارس به نقل از سلولار – نیوز، اگرچه نوکیا این روزها در بسیاری از کشورهای دنیا مشکل دارد و موقعیت خود به عنوان بزرگترین تولیدکننده تلفن‌همراه جهان را از دست داده است، اما بررسی‌های جدید نشان می‌دهد که این شرکت فنلاندی در کشور امارات متحده عربی همچنان بزرگترین تولیدکننده گوشی محسوب می‌شود.

سهم نوکیا از بازار تلفن‌همراه کشور امارات ۵۶.۴ درصد محاسبه شده است و شرکت سامسونگ با سهم ۱۳.۸ درصدی در رتبه دوم این لیست قرار دارد که پس از آن بلک‌بری با ۱۰.۷ درصد و اپل با ۷.۴ درصد قرار دارد.

این آمار و ارقام در گزارش اخیر مرکز تنظیم قوانین مخابراتی و ارتباطی امارات(TRA) منتشر شده است.

با توجه به تعداد گوشی‌های ثبت شده در شبکه مخابراتی امارات متحده عربی، ضریب نفوذ تلفن‌همراه در این کشور عربی تا ماه ژوئن سال ۲۰۱۳ میلادی ۴۴ درصد بوده است که در این میان گوشی‌های هوشمند بخش اصلی بازار را در اختیار داشتند و محبوب‌ترین گوشی در این بازار Galaxy S۳ سامسونگ بوده است.

این طور که گزارش حاضر نشان می‌دهد ۲.۶ درصد از گوشی‌های ثبت شده در شبکه مخابراتی امارات را این گوشی هوشمند شامل می‌شود که پس از آن آیفون ۴S با ۲.۵ درصد، آیفون ۴ با ۲ درصد و بلک‌بری Bold ۹۹۰۰ با ۱.۹ درصد قرار دارند.

از نظر سیستم‌های عامل، تا ژوئن ۲۰۱۳ سیمبین بیشترین محبوبیت را در کشور امارات داشته و ۳۸ این بازار را در اختیار گرفته است که پس از آن سیستم‌عامل بلک‌بری با ۲۳ درصد، اندروید با ۲۱ درصد و iOS اپل با ۱۶ درصد قرار دارند.
کد مطلب: 27238
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام