۱
۰
plusresetminus
چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۴۴
وزیر ارتباطات خبر داد:

تشکیل بخشی برای رسیدگی به اجحاف در حق مردم

ایتنا- واعظی می‌گوید: ما می‌خواهیم آنچه که اتفاق می‌افتد بر اساس قانون انجام شود و خلاف مقررات کاری انجام نشود.
تشکیل بخشی برای رسیدگی به اجحاف در حق مردم


 
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بخشی را برای توجه به مردم و اجحاف‌هایی که به آنها می‌شود در وزارتخانه شکل می‌دهم.



به گزارش ایتنا از ایسنا، واعظی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در راستای حمایت وزارت ارتباطات از بخش خصوصی، گفت: ان‌شاءالله تمام زیرساخت‌ها را برای بهره‌برداری از بنگاه‌های کوچک فراهم می‌کنیم و مبنای قطعی‌مان این است که از بخش خصوصی حمایت و این بخش را فعال کنیم.

واعظی در پاسخ به اینکه هم‌اکنون روی قبوض تلفن بخشی به اسم هوشمند کشوری وجود دارد که هزینه‌هایی را از مردم دریافت می‌کند آیا در این موارد نظارتی وجود دارد اظهار کرد: بنا دارم بخشی را شکل دهم که طی آن مردم و بخش‌های مختلف وقتی احساس کنند که به آنها اجحاف شده و یا فشاری به آنها وارد آمده است این موضوع بررسی شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد: ما می‌خواهیم آنچه که اتفاق می‌افتد بر اساس قانون انجام شود و خلاف مقررات کاری انجام نشود.

وی در عین حال اظهار کرد: بالاخره در ارتباط با خدمات مختلفی که اپراتورها ارائه می‌دهند اشکالی وجود دارد و آن اینکه مردم فکر می‌کنند برخی از این خدمات مجانی است و با فعال کردن یک شماره، کاری برایشان انجام می‌شود، در حالیکه مردم هم نسبت به این موارد آشنایی داشته باشند و اینها را پرداخت نکنند.
کد مطلب: 27234
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
United States
یکی از مشکلات بزرگ ما در ایران نبود سیستمی با انعکاس عمومی و آزاد برای منعکس کردن نظرات کاربران خدمات مخابراتی است.

تا به حال اینگونه بوده که اگر مدیری طبق نظر شخصی یا با مشورت تعداد اندکی مشاورین هم فکر، تصمیمی اتخاذ میکرده که بر ضد منافع عموم (البته طبق نظر عموم) بوده، هیچ روش واضحی برای کاربران وجود نداشته که نظر مخالف خود را ابراز کنند. مثلا با یک نظر سنجی در سایتی استاندارد و کاملا شناخته شده نه مثل نظر سنجی های انتخاباتی «بر اساس نظر سنجی انجام شده در یک سایت معتبر» که هر چقدر میپرسیدیم آدرس این سایت معتبر کجاست کسی نمیدانست.
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام