۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۳۳

برگزاری پنجمین استارتاپ ویکند تهران با پشتیبانی سونی موبایل

ایتنا - در این دوره با حضور همه شرکت‌کنندگان و علاقه‌مندان ده اپلیکیشن و سرویس برتر مورد بررسی و قضاوت داوران قرار گفتند تا در نهایت سه ایده برتر انتخاب شوند.


پنجمین دوره استارتاپ ویکند که یک رویداد آموزشی-تجربی (ExperimentalEducation) در سراسر دنیاست و در ۳ روز متوالی (معمولا در انتهای هفته) برگزار می‌گردد، امسال نیز در تهران در روزهای ۲۳،۲۴ و ۲۵ برگزار شد.


به گزارش ایتنا در این برنامه شرکت‌کنندگان پرانگیزه‌ای شامل برنامه‌نویسان، مدیران تجاری، عاشقان استارتاپ، بازاریاب‌ها و طراحان گرافیک گرد هم آمدند و طی ۵۴ ساعت اقدام به طرح ایده‌هایشان کردند.
سپس گروه‌هایی تشکیل دادند و پس از رای‌گیری و انتخاب بهترین ایده‌ها، هر گروه تلاش کرد در محدوده زمانی اشاره شده، ایده خود را تا مرحله اجرایی و قابل ارائه پیش ببرد.

در این دوره در مجموع ۱۲۰ نفر شرکت کردند و در روز آخر جمعه ۲۵ مرداد ماه در محل کانون اسلامی انصار با حضور همه شرکت‌کنندگان و علاقه‌مندان ده اپلیکیشن و سرویس برتر مورد بررسی و قضاوت داوران قرار گفتند تا در نهایت سه ایده برتر انتخاب شوند.

گفتنی است، در این دوره سونی موبایل نیز به عنوان یکی از حامیان استارتاپ ویکند در این مراسم حضور داشت.
این شرکت با هدف حمایت از ایده‌پردازان و تولیدکنندگان اپلیکشن در حوزه موبایل پا به این عرصه نهاد و جدیدترین محصولات خود از جمله Xperia Z Ultra را در معرض دید و آزمون شرکت‌کنندگان قرار داد. 


 
 
 
 
کد مطلب: 27181
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام