۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۲۰

غیرفعال شدن برخی از برنامه های كاربردی معتبر در فیس بوك

ایتنا- شركت فیس بوك به منظور حفاظت پلت فرم فیس بوك و كاربران، برای شناسایی و غیرفعال نمودن برنامه های كاربردی مخرب از سیستم های خودكار استفاده می كند.
غیرفعال شدن برخی از برنامه های كاربردی معتبر در فیس بوك


استفاده از ابزارها برای شناسایی الگوهای مخرب در برنامه های كاربردی به فیس بوك كمك می كند تا به طور موقت برخی از برنامه های كاربردی متفرقه را غیرفعال نماید. 


به گزارش ایتنا از مرکز ماهر، روز سه شنبه، تعدادی از كاربران شكایت كرده اند كه برنامه های كاربردی و حساب كاربری فیس بوك آن ها از دسترس خارج شده است. 


شركت فیس بوك در بیانیه ای اظهار داشت كه این شركت به منظور حفاظت پلت فرم فیس بوك و كاربران، برای شناسایی و غیرفعال نمودن برنامه های كاربردی مخرب از سیستم های خودكار استفاده می كند. 

این روش الگوی مخرب را شناسایی می كند، برنامه های كاربردی كه با این الگو مطابقت دارند را شناسایی كرده و سپس این برنامه ها را غیرفعال می كند. 

روز سه شنبه شركت فیس بوك این الگوها را بررسی نمود و دریافت كه نه تنها بسیاری از برنامه های كاربردی مخرب به درستی با این الگوها مطابقت داشته و غیرفعال شده اند، بلكه بسیاری از برنامه های كاربردی معتبر نیز با این الگوها مطابقت دارند و بواسطه آن غیرفعال شده اند. 

یكی از كارمندان فیس بوك گفت: ما پس از مواجه با این مشكل، فورا این فرآیند را متوقف كرده و برگرداندن دسترسی ها را آغاز كردیم. شركت فیس بوك در مورد تعداد برنامه های كاربردی معتبری كه تحت تاثیر قرار گرفته اند، اظهار نظری نكرد. 

در حال حاضر این شركت قصد دارد تا فرآیندها و فناوری ها را ارتقاء دهد. ارتقاء فناوری شامل استفاده از ابزار بهتر برای شناسایی الگوها و ارتقاء فرآیند شامل استفاده از فرآیندهای بهتر برای بررسی بهتر برنامه هایی كه با الگوهای مخرب مطابقت دارند. هم چنین مشكلاتی كه باعث كندی فرآیند بازیابی می شوند، برطرف خواهد شد.
کد مطلب: 27163
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام