کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آیفون اس ۵ با حافظه ۱۲۸ گیگابایتی از راه می‌رسد

خبرگزاری فارس , 27 مرداد 1392 ساعت 10:43

ایتنا- منابع می‌گویند کلید Home در آیفون جدید به شکل محدب و از جنس یاقوت ساخته شده و قابلیت شناسایی اثر انگشت را نیز دارد!





منابع آگاه گزارش‌های جدیدی در زمینه محصول جدید اپل منتشر کرده‌اند و برخی از آن‌ها با قطعیت توضیح داده‌اند گوشی هوشمند آیفون ۵S در تاریخ ۱۰ سپتامبر با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی معرفی می‌شود.



به گزارش ایتنا از فارس به نقل از د رجیستر، در حالی که تنها یک ماه تا زمان معرفی مدل جدید گوشی هوشمند اپل باقیمانده است، منابع آگاه گزارش‌های جدیدی در این زمینه منتشر کرده‌اند و برخی از آن‌ها با قطعیت توضیح داده‌اند که گوشی هوشمند آیفون ۵S در تاریخ ۱۰ سپتامبر با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی معرفی می‌شود.

این گوشی هوشمند به گونه‌ای طراحی شده است که در فضاهای تاریک و با نور کم هم می‌تواند با کیفیت بالا تصویربرداری کند و از دیگر امکانات تصویربرداری به‌کار رفته در آن می‌توان به فلش LED دوگانه و لنز ƒ۲.۰ اشاره کرد.

این گوشی هوشمند پردازنده ۶۴ بیتی A۷ SoC را مبتنی بر ساختار ARMv۸ در خود جا داده است و حافظه موقت آن مبتنی بر فناوری LPDDR۳ RAM ساخته شده است.

هفته گذشته هم برخی منابع آگاه گزارش دادند که کلید Home در این گوشی هوشمند جدید به شکل محدب و از جنس یاقوت کبود ساخته شده است و با استفاده از فناوری AuthenTec قابلیت شناسایی اثر انگشت کاربر را نیز دارد. لازم به ذکر است اپل شرکت AuthenTec را تابستان گذشته به قیمت ۳۵۶ میلیون دلار خریداری کرد.


کد مطلب: 27156

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/27156/آیفون-اس-۵-حافظه-۱۲۸-گیگابایتی-راه-می-رسد

ايتنا
  https://www.itna.ir