۰
plusresetminus
شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۵۸

برداشتن انحصار اولين خواسته همراه اول از وزير جديد

ایتنا - صدوقي: در نسل سوم تلفن همراه از كشورهاي جهان ۱۱ سال و از كشورهاي منطقه ۵/۷سال عقب هستيم.


همراه اول با برگزاري مراسمي با عنوان «شبي با اصحاب رسانه» ميزبان خبرنگاران بود.
به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، سه‌شنبه ۲۲ مردادماه به مناسبت گرامي داشت روز خبرنگار و نوزدهمين سالروز عرضه سيم كارت در كشور، مراسمي با عنوان «شبي با اصحاب رسانه» با حضور مديرعامل، جمعي از مديران ارشد همراه اول و بيش از ۱۸۰ خبرنگار از حوزه‌هاي ICT و بورس رسانه‌ها برگزار شد.

اين مراسم كه همه ساله در ماه مرداد جهت گرامي داشت "روز خبرنگار" و "سالروز عرضه سيم كارت در ايران" توسط همراه اول برگزار مي شود، با برش كيك تولدي به مناسبت ۱۹ ساله شدن همراه اول همراه بود.

در مراسم روز گذشته كه در فضايي صميمي برگزار شد، تعدادي از مديران قديمي مخابرات كشور خاطراتي از عرضه اولين سيم كارت ها در كشور بازگو كردند و در ادامه تعدادي از خبرنگاران نيز به ايراد نقطه نظرات خود پرداختند.

در این ضيافت، وحيد صدوقي مديرعامل همراه اول ضمن خوش آمدگويي به خبرنگاران و تبريك روز خبرنگار و نوزدهمين سالروز عرضه سيم كارت در كشور، اظهار اميدواري كرد با نوسازي‌هاي اخير و ارائه سرويس هاي جديد خبرهاي خوبي براي مشتركين داشته باشد.
صدوقي گفت: اميدوارم تغيير و تحولات صورت گرفته در وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات منجر به سرويس دهي بهتر به مردم شود. 

وي افزود: اولين خواسته ما از وزير جديد برداشتن انحصار عرضه نسل هاي بالاتر تلفن همراه است. در دوره گذشته هر چه سعي كرديم نتوانستيم اين انحصار را برداريم. از اصحاب رسانه درخواست مي‌كنيم براي برداشتن انحصار به ما كمك كنند.

صدوقي با اشاره به آخرين وضعيت مشتركين و شبكه همراه اول اظهار داشت: هم اكنون همراه اول ۶۰ ميليون و ۴۶۰ سيم كارت ثبت شده دارد. ۱۱۶۹ شهر(تمام شهرهاي كشور)، بيش از ۴۵ هزار روستا و حدود ۷۰ هزار كيلومتر از جاده‌هاي كشور تحت پوشش شبكه همراه اول است.
وي در ادامه با اشاره به تغيير نرخ تعرفه سيم كارت هاي دائمي همراه اول در هفته گذشته گفت: با اين تغيير و يكسان شدن نرخ تعرفه، هر گونه تماس با سيم كارت دائمي ۵۹۹ ريال است. اميدواريم نرخ تعرفه سيم كارت هاي اعتباري نيز بزودي فلت و يكسان شود.

صدوقي با بيان اينكه در نسل سوم تلفن همراه از كشورهاي جهان ۱۱ سال و از كشورهاي منطقه ۵/۷سال عقب هستيم، اظهار اميدواري كرد با كمك رسانه ها جهت فضاسازي مناسب و با توسعه و ظرفيت سازي خوبي كه همراه اول داشته است، در صورت اخذ مجوز فركانس، بزودي نسل هاي سوم و چهارم به مشتركين همراه اول ارائه شود. 
 
 
کد مطلب: 27144
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام