۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۳۸

بررسی کارت‌های گرافیکی حرفه‌ای MSI مبتنی بر GeForce GTX 770

ایتنا - شما پول بیشتری برای میزان اورکلاک و خنک‌کننده تجملی نمی‌پردازید، بلکه شما این مبلغ اضافی را برای کارت گرافیکی هزینه می‌کنید که به دلیل کیفیت بالای قطعات به کار رفته از سوی MSI، از تمامی رقبا قوی‌تر است.


سایت معتبر tweaktown در بررسی‌های جداگانه به بررسی دو کارت گرافیکی MSI GeForce GTX 770 Lightning و MSI GeForce GTX ۷۷۰ Gaming 2Gb پرداخته است.


به گزارش ایتنا این سایت در مورد کارت گرافیکی MSI GTX 770 Lightning آورده است که این محصول تنها کارت گرافیکیGTX ۷۷۰ با قیمت ۵۵۰ دلار می باشد که حافظه‌ای دو گیگابایتی DDR۵ دارد و از این لحاظ گران قیمت ترین کارت گرافیکی در میان رقبا به شمار می‌آید.

در قسمتی از این بررسی می‌خوانیم: "از لحاظ امکانات و کیفیت ساخت، MSI GTX 770 Lightning هر دو را داراست. دلیل قیمت بالای این کارت گرافیکی دارا بودن باکیفیت‌ترین قطعات است که دلیلی برای رسیدن به بالاترین فرکانس هسته در میان کارت‌های گرافیکی GTX ۷۷۰ است که ما تاکنون بررسی کردیم."
" با وجود قیمت بالا، این قیمت کاملاً منصفانه است. شما پول بیشتری برای میزان اورکلاک و خنک‌کننده تجملی نمی‌پردازید، بلکه شما این مبلغ اضافی را برای کارت گرافیکی هزینه می‌کنید که به دلیل کیفیت بالای قطعات به کار رفته از سوی MSI، از تمامی رقبا قوی‌تر است. MSI GeForce GTX 770 Lightning محک و معیار مناسبی برای ساخت یک کارت گرافیکی کامل به شمار می‌آید." 



این کارت گرافیکی نمرات بسیار جالبی را نیز به خود اختصاص داده است، امتیاز کل ۹۷% و جایزه Editor’s Choice توسط این سایت معتبر به این محصول کامل و بی عیب و نقص اختصاص یافته است. "اگر مایل به هزینه حدود ۵۰۰ دلار برای کارت گرافیکی هستید، انتخاب کارت گرافیکی دیگری واقعا سخت است!"

همچنین کارت گرافیکی MSI GeForce GTX ۷۷۰ Gaming نیز در بررسی دیگری از سوی این سایت امتیاز کل ۹۳% و جایزه Editor’s Choice را کسب کرده است. 
 
 
کد مطلب: 27112
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام