۳
۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۵۶

هر کارشناس امنیتی سالانه 116 هزار دلار درآمد دارد

ایتنا - هر یک از متخصصان امنیت سایبری به طور میانگین سالانه 116 هزار دلار درآمد کسب می‌کنند که البته این رقم به عنوان یک انگیزاننده برای جذب کارشناسان بیشتر در این زمینه محسوب نمی‌شود.
هر کارشناس امنیتی سالانه 116 هزار دلار درآمد دارد


بررسی جدید روی بزرگ‌ترین متخصصان امنیت سایبری نشان داد که ۴۴ درصد آنها معتقدند واشنگتن به عنوان قلب نوآوری‌های امنیت سایبری در جهان محسوب می‌شود و کالیفرنیا بعد از آن قرار گرفته است.


به گزارش ایتنا از شماران سیستم، این بررسی توسط مرکز Semper Secure انجام شد و در پایان نشان داد که هر یک از متخصصان امنیت سایبری به طور میانگین سالانه ۱۱۶ هزار دلار درآمد کسب می‌کنند که البته این رقم به عنوان یک انگیزاننده برای جذب کارشناسان بیشتر در این زمینه محسوب نمی‌شود.

طبق نتایج این بررسی، ۵۵ درصد کارشناسان اعلام کردند که درگیری‌های پیش‌رو در دنیای سایبری جذاب‌ترین بخش برای فعالیت آنها در این زمینه محسوب می‌شود، ۴۴ درصد آنها توضیح دادند که آنها شغل یاد شده را به خاطر انجام یک کار مهم و اثرگذار انتخاب کرده‌اند و ۳۹ درصد هم گفتند که آنها عاشق فناوری هستند.

از بین کارشناسان امنیتی که در این مطالعه حضور داشتند ۲۵ درصد اعلام کردند که حقوق و مزایا مهم ترین عامل برای جذب آنها در این زمینه بوده است.

"لی ورثمن"( Lee Vorthman) مدیر فناوری مرکز NetApp به عنوان یکی از پشتیبانان این بررسی توضیح داد: «ما با این مطالعه جدید جنبه‌های مختلف از اهداف کارشناسان امنیتی برای فعالیت در این حوزه را نمایان کردیم.»

او در ادامه گفت: «مطالعه جدید نشان داد که حقوق و مزایا مهم‌ترین عامل برای جذب کارشناسان امنیتی محسوب نمی‌شود. بسیاری از آن‌ها ترجیح می‌دهند برای سازمان‌های دولتی فعالیت کنند و بخش دیگر این افراد تمایل دارند به صورت مستقیم با مدیرعامل و کارفرما در ارتباط باشند.»
 
 
کد مطلب: 27062
نام شما
آدرس ايميل شما


sim
feedback
55 درصد+44درصد+39درصد+25درصد؛ چند درصد میشه؟!!
ABC
feedback
این درصدها مستقل از هم هست و لزومی نداره جمع اونها 100 بشه.
منصور
feedback
Iran, Islamic Republic of
افرین abc
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام