۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۰

حرارت سنج هوشمند آشپزخانه با آیفون

ایتنا- قرار نیست که با آیفونتان فقط صحبت کنید یا از برنامه‌های بی‌شمار و کاربردیش لذت ببرید! می‌توانید حتی دمای غذایتان را با جزئیات اندازه‌گیری کنید!
حرارت سنج هوشمند آشپزخانه با آیفون


یک گروه از مهندسان طراح تگزاس حرارت سنج هوشمندی برای استفاده در آشپزخانه ساخته اند که به طور مستقیم به آیفون متصل می شود.


به گزارش ایتنا از مهر، این حرارت سنج هوشمند به قابلمه و حتی طبقه های فر متصل می شود و کابل مقاوم به گرمای سیلیکونی آن به آیفون، آیپد و آیپد تاچ متصل می شود و پس از آن با اپلیکیشن همراه این کابل که در حال حاضر تنها برای سیستم عامل iOS عرضه شده می توانیم دمای غذا را با جزئیات اندازه گیری کنید.

هنگام اندازه گیری حرارت غذا، جدولی از دمای غذا نشان دهنده حرارتهای مختلف طی زمان است و نوارهای مشخص شده در سایه نشان دهنده دامنه حرارت ایده آل برای هر آن چیزی است که کاربر می پزد.

این سیستم به کاربر این امکان را می دهد که برای دمای حرارت خود نظر خود یک هشدار تعیین کند تا در صورتی که دما بالا و پایین تر از حد مطلوب بروند مطلع شود. سایر دستگاه های دارای سیستم عامل iOS در خانه که دارای همین اپلیکیشن هستند این اخطار را به کاربر می رساند.

توسعه دهندگان این ابزار و اپلیکیشن اظهار می دارند که نوآوری آنها برای پخت مرغ و بوقلمون کاربردی است.

این حرارت سنج که نام آن "رنج" انتخاب شده در دو نوع طراحی شده، شکل آبی آن با ۱۲ سانتیمتر طول که سر حرارت سنج آن گرد و سیم آن به ۹۰ سانتیمتر می رسد و برای استفاده عمومی است، اما شکل ایمبر یا گرم آن که دارای سیم ۱.۲ متری است به طور خاص برای گوشت طراحی شده و سر آن تیز است. براساس اظهارات توسعه دهنده این ابزار دمای غذا را تا ۲۳۰ درجه اندازه گیری می کند.
کد مطلب: 27045
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام