۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۵۴
ASUS ROG G750

نوت‌بوک G750 فرمانروای جدید دنیای گیمرها

ایتنا - گیمرها می توانند با کارت گرافیک سری GeForce GTX ۷۸۰M انویدیا در این سری که تا ۴GB حافظه GDDR۵ دارد از ویدیو و بازی‌های Full HD نهایت لذت را ببرند.


شرکت ایسوس جدیدترین نوت‌بوک مخصوص بازی خود را از سری ROG با نام G750JH برای علاقه‌مندان بازی‌های رایانه‌ای روانه بازار کرده است که این مدل تمامی نیازهای گیمرهای حرفه‌ای را برآورده خواهد کرد و همچنین جایگزینی فوق‌العاده برای کامپیوتر رومیزی شما می‌باشد.


به گزارش ایتنا این نوت‌بوک ۱۷.۳ اینچی در با مدل G۷۵۰JH برای خوره‌های بازی عرضه شده که به صفحه نمایش سه بعدی Full HD با رزولوشن ۱۰۸۰*۱۹۲۰ پیکسل مجهز شده است.

G۷۵۰ که هیچ چیز از مشخصات فنی کم ندارد به نسل چهارم پردازنده اینتل و گرافیک GTX ۷۸۰M سری ۷ انویدیا و آخرین فناوری‌های ارتباطی مزین شده است.

بر اساس طرح‌های قبلی سری G، این نوت‌بوک به دو اگزوز تخلیه هوا که گرما و صدای فن به عقب هدایت می‌کند مجهز شده است.
این طراحی سیستم تخلیه هوا حتی در حساس ترین لحظات بازی راحتی و سرعت کاربر را تضمین می‌کند.

G۷۵۰ مانند اکثر نوت‌بوک‌های حرفه‌ای ایسوس به فناوری انحصاری SonicMaster ایسوس مزین شده که توسط مهندسان صدای ایسوس طراحی شده است.
همچنین ابزار تنظیم صدای ROG AudioWizard که مخصوص نوت‌بوک‌های گیمینگ ایسوس ارایه شده دارای پنج حالت پیش فرض صدا برای ژانرهای مختلف بازی است. 

علاوه بر این، به دلیل استفاده از آمپلی فایرهای قدرتمند متصل به خروجی هدفون، بدون افت کیفیت و مزاحمت برای دیگران، از صدای واقعی و تاثیر گذار بازی ها با استفاده از هدفون لذت ببرید. 

بر اساس این گزارش، نوت‌بوک جدید ROG ایسوس که از نظر کارایی با رایانه رومیزی برابری می‌کند به نسل چهارم پردازنده Core i۷ اینتل (Haswel) مجهز شده است.
این پردازنده علاوه بر افزایش قابل توجه سرعت عملکرد چندوظیفه ای و چندرسانه ای نوت‌بوک مصرف انرژی پایینی دارد.
همچنین گیمرها می توانند با کارت گرافیک سری GeForce GTX ۷۸۰M انویدیا در این سری که تا ۴GB حافظه GDDR۵ دارد از ویدیو و بازی‌های Full HD نهایت لذت را ببرند. 

مدل G۷۵۰JH دارای چهار گیگابایت حافظه گرافیکی GTX ۷۸۰M برخوردار شده است. 

از دیگر ویژگی‌های این نوت‌بوک می توان به پورت ™Thunderbolt اینتل اشاره کرد که کاربران می توانند با استفاده از این قابلیت ویدیو و داده‌های دیگر را با سرعت ۱۰ گیگابیت در ثانیه (دو برابر سرعت USB ۳.۰) به دستگاه‌های دیگر منتقل کنند. 

ایسوس برای ذخیره سازی اطلاعات در سری G۷۵۰ دو حالت ذخیره سازی HDD و SSD در نظر گرفته که در حالت هارددیسک شما می توانید یک یا ۱.۵ ترابایت هارد با رابط SATA و سرعت ۶ گیگابیت در ثانیه داشته باشید و در حالت SSD شما یک هارد حالت جامد ۲۵۶ گیگابایتی خواهید داشت که در سیستم عامل ویندوز ۸ کارایی بالایی ارایه می دهد. 



کیبورد خوش دست G۷۵۰ که دارای کلیدهای کامل است و از نور پس زمینه برای استفاده در تاریکی طراحی شده، شیب دار ساخته شده و از فشار به مچ گیمرها در هنگام بازی‌های طولانی و چند مرحله ای جلوگیری می‌کند.

علاوه بر این تاچ پد چندلمسی این نوت‌بوک Multi-Point ساخته شده و سرعت پاسخ دهی را در استفاده دراز مدت بالا می برد. 
 
 
کد مطلب: 27019
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام