۰
plusresetminus
سه شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۴۱

توزیع سراسری کارت گرافیک GTX 760 گیگابایت در بازارهای ایران

ایتنا - گیگابایت جهت پشتیبانی از انواع صفحه نمایش‌ها و تلویزیون‌های Full HD، خروجی‌های DVI-I، DVI-D، HDMI و DisplayPort را روی این محصول تعبیه کرده است.


گیگابایت کارت گرافیک GTX ۷۶۰ را به طور سراسری در بازارهای داخل کشور توزیع کرد.
این درحالی است که باقی شرکت‌های هم رده هنوز اقدام به توزیع این کارت گرافیک نکرده‌اند.


به زارش ایتنا این محصول جدید بدون شک ارزشمندترین محصول از کارت‌های گرافیکی سری GeForce GTX ۷۰۰ بر اساس نسبت کارایی به قیمت است و یکی از بهترین گزینه‌ها برای گیمرهای حرفه‌ای به شمار می‌رود.
طبق گفته شرکت انویدیا، پردازنده گرافیکی GeForce GTX ۷۶۰ آخرین مدل منتشر شده از کارت‌های گرافیک سری GTX ۷۰۰ در سال ۲۰۱۳ است و نمونه‌های میان رده و ارزان قیمت آن در سال آینده روانه بازار خواهند شد.

شرکت گیگابایت این کارت گرافیک را با خنک کننده انحصاری WINDFORCE ۳X تجهیز کرده است تا گیمرهای حرفه‌ای بدون نگرانی از بالا رفتن حرارت کارت گرافیک، حتی در زمان بارگذاری‌های سنگین طولانی مدت، بتوانند ساعت‌ها با رایانه خود کارکنند.

گیگابایت این محصول را با حافظه‌های ۲ و ۴ گیگابایتی GDDR۵ با دو ویژگی قیمت مناسب و کارایی بالا در اختیار کاربران قرار داده است.
 علاوه بر این، گیگابایت GPU این کارت گرافیک را اورکلاک کرده است و در نتیجه آن، کلاک هسته از ۹۵۰ به ۱۰۸۵ مگاهرتز در حالت پیش فرض و از ۱۰۳۳ به ۱۱۵۰ مگاهرتز در حالت Boost، ارتقاء یافته است. 

پردازنده گرافیکی این محصول بر پایه معماری Kepler با اسم کد GK۱۰۴ طراحی شده و از ۱۱۵۲ هسته CUDA بهره می‌برد.
رابط ۲۵۶ بیتی و کلاک حافظه ۶۰۰۸ مگاهرتزی این کارت گرافیک، نشان از سرعت بسیار بالا در جابجایی داده‌ها دارد.

گیگابایت جهت پشتیبانی از انواع صفحه نمایش‌ها و تلویزیون‌های Full HD، خروجی‌های DVI-I، DVI-D، HDMI و DisplayPort را روی این محصول تعبیه کرده است.
همچنین با ترکیب درگاه‌های HDMI و DisplayPort می‌توان به طور همزمان تا چهار صفحه نمایش را به این کارت متصل کرد.

در حال حاضر کارت گرافیک N۷۶۰OC-۲GD با قیمت یک میلیون و ۲۴۰ هزار تومان با گارانتی آواژنگ در بازارهای معتبر سراسر کشور موجود می‌باشد.
 
 
کد مطلب: 26958
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام