کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

شرایط نه چندان مناسب برای مایکروسافت

7 مرداد 1392 ساعت 12:04

ایتنا- استیو بالمر، و مایکروسافت، این‌روزها حال خوشی ندارند. فروش ناامید کننده ویندوز 8 آنهم با سروصدا و تبلیغاتی که به راه‌انداخته بودند، پایین آمدن ارزش سهام و موارد دیگر، موجب اعتراف بالمر به اوضاع نه چندان مساعد مایکروسافت شده است.




استیو بالمر، مدیر عامل مایکروسافت در یک کنفرانس مطبوعاتی اعتراف کرد که فروش سیستم عامل ویندوز نا‌امید کننده است و تولید رایانه لوحی سرفیس از تقاضا برای خرید آن پیشی گرفته است و مجموعه این اتفاقات موجب کاهش ارزش سهام این شرکت شده است. 


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم به نقل از سایت zdnet، مایکروسافت ضمن پذیرش شکست رایانه لوحی‌اش در بازار تصمیم به کاهش قیمت آن گرفته و علاوه بر این قصد دارد ارزش سهام خود در بورس را به میزان ۹۰۰ میلیون دلار کاهش دهد. 

این شرکت امیدوار است با عرضه مدل جدید رایانه لوحی‌اش که مراحل آزمایشی را پشت سر می‌گذارد، روزگار مالی بهتری را تجربه کند. 

ویندوز ۸ نیز به جز روزهای آغازین عرضه و سه ماهه چهارم مالی سال گذشته، فروش خوبی نداشته است. بالمر امیدوار است اقبال بازار به نسخه ۱. ۸ این سیستم عامل مناسب باشد و بتواند نظر کاربرانی را که از ویندوز مأیوس شده‌اند، دوباره جلب کند.


کد مطلب: 26949

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/26949/شرایط-نه-چندان-مناسب-مایکروسافت

ايتنا
  https://www.itna.ir