۲
۰
plusresetminus
دوشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۶

۸.۳ میلیون نفر آمار مشترکین اینترنت پرسرعت در کشور

ایتنا- شما هم جزو ۸.۳ میلیون نفر کاربر اینترنت پر سرعت هستید که اکنون مشغول خواندن این مقاله هستند؟
۸.۳ میلیون نفر آمار مشترکین اینترنت پرسرعت در کشور


رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به تدوین کتاب عملکرد این وزارتخانه در دولتهای نهم و دهم گفت: به منظور انعکاس دستاوردهای هشت ساله دولت خدمتگذار در بخش ICT، کتاب عملکرد دولت در این حوزه در دست تهیه است.


به گزارش ایتنا از ایسنا، علی افتخاری انتشار کتاب عملکرد دولت در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات را دربرگیرنده اقدامات دولت خدمتگذار طی هشت سال گذشته دانست و افزود: خوشبختانه در دولتهای نهم و دهم و در بخش ICT اقدامات بی شماری که با دستاوردهای فراوانی همراه بوده، صورت گرفته است که در کتاب عملکرد این وزارتخانه، گزارش این اقدامات تشریح خواهد شد.


وی در ادامه با بیان اینکه درحال حاضر مشترکین اینترنت پرسرعت در کشور بیش از ۸.۳ میلیون نفر تخمین زده می‌شوند، اظهار کرد: ایجاد و توسعه شبکه ملی اطلاعات و پوشش ۱۱۲۴ شهر در فاز اول، افزایش ضریب نفوذ کاربران اینترنت از ۱۳ درصدِ ابتدای دولت نهم به ۴۳ درصد کنونی، اتصال ۱۰۰ درصدی دستگاه‌های کشور به شبکه ملی اطلاعات در قالب ۱۷ هزار نقطه، ایجاد شبکه ملی مدارس، شبکه ملی کشور و شبکه ملی سلامت و ... از جمله این دستاوردها هستند.
کد مطلب: 26880
نام شما
آدرس ايميل شما


عارف
feedback
مدیر جان از خدا بترس .... این اینتنت پر سرعته اسمش ؟؟ ........ نه وجدانا بگو ، این اینترنت پرسرعته که کاربرای ما دارند ؟؟؟ ....... همین الان توبه کن ......
feedback
سرعتش واقعا زیاده کم مونده بخوریم تو درو دیوار!
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام