۰
plusresetminus
شنبه ۲۹ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۲۶
در جستجوی آیفون حسن روحانی

ماهنامه پیوست این بار به سراغ تاریخچه وزرای ارتباطات و گزینه‌های مطرح برای دولت یازدهم رفت

ایتنا - شماره چهارم پیوست بیش از سه شماره پیشینش پی‌رنگی سیاسی دارد و در کنار اشاره به فرآیند انتخاب وزیر تحلیل‌هایی از تاثیر سرمایه‌ها بر راهبری فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور، کارکرد پدیده‌ روانی انتخابات موسوم به "کلید روحانی" بر بازار این حوزه و مفهوم به کارگیری فناوری در زندگی جوامع از نگاه شری تورکل ، تحلیل‌گر و فرهنگ‌شناس دیجیتالی را در برگرفته است.



چهارمین شماره از ماهنامه راهبردی- مدیریتی پیوست در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات از زوایای مختلف به دولتمردان فاوای کشور و انتخاب‌های مطرح برای وزارت ارتباطات پرداخته است.


این شماره که طرح جلد خود را از تماس میان رئیس جمهوری منتخب و وزیر احتمالی ارتباطات الهام گرفته با تهیه پرونده‌ای از بیش از ۶۰ وزیر پست و تلگراف و تلفن تا پیش از انقلاب اسلامی در گزارشی تحلیلی جایگاه رو به افول این وزارت‌خانه و گزینه‌های مطرح برای وزارت بر آن را بررسی کرده است و در عین حال در سرمقاله‌اش پیشنهاد کرده است فعالان این بخش رویکردی واقع‌گرایانه به انتخاب مناصب رسمی در این حوزه داشته باشند.

در سایر بخش‌های پیوست که نخستین شماره خود را در آستانه نوروز ۹۲ منتشر کرد راه‌اندازی شبکه‌اختصاصی برای بانک‌های کشور، بحران ازدیاد کارت‌های فردی در ایران، سیر تکامل مد و همسانی‌اش با فناوری و تاثیر تحریم‌ها بر بازار سخت افزار و نرم‌افزار ایران بررسی شده است.

شماره چهارم پیوست بیش از سه شماره پیشینش پی‌رنگی سیاسی دارد و در کنار اشاره به فرآیند انتخاب وزیر تحلیل‌هایی از تاثیر سرمایه‌ها بر راهبری فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور، کارکرد پدیده‌ روانی انتخابات موسوم به "کلید روحانی" بر بازار این حوزه و مفهوم به کارگیری فناوری در زندگی جوامع از نگاه شری تورکل ، تحلیل‌گر و فرهنگ‌شناس دیجیتالی را در برگرفته است.

بخش خواندنی پیوست جهان نیز در این شماره علاوه بر مباحث حریم شخصی و اختیارات دولت‌های به بهانه بحران اسنودن، پدیده‌هایی همچون پریسم، استارت آپ‌‌ها و مفهوم اینترنت اشیا را کالبد شکافی کرده است. مقالاتی از هاروارد بیزنس ریو، فوربز و گارتنر زینت‌بخش این بخش هستند. 

ماهنامه پیوست که حاصل همیاری جمعی از روزنامه‌نگاران با سابقه حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات با فعالین بخش‌های مختلف بازار رایانه است از شماره گذشته حضور خود روی دکه‌های سراسر کشور را جشن گرفت و با بهای ۱۰ هزار تومان روی پیشخوان‌های مطبوعاتی سراسر کشور قرار دارد و به صورت رایگان از طریق سایت peivast.com قابل دسترسی است. 
 
 
کد مطلب: 26856
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام