۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۵۲

سامسونگ چهاردهم شد، اپل نوزدهم

ایتنا- اپل و سامسونگ موفق شده‌اند امسال جایگاه خود را در فهرست 500 شرکت برتر افزایش دهند و البته گویا سامسونگ کمی موفق‌تر عمل کرده است.
سامسونگ چهاردهم شد، اپل نوزدهم


شرکت‏های اپل و سامسونگ موفق شده‏اند جایگاه خود را در فهرست ۵۰۰ شرکت برتر نشریه فورچون ارتقا دهند. 


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم به نقل از وب‏سایت zdnet، نشریه فورچون (Fortune) که هر ساله برترین شرکت‏های تجاری دنیا را در قالب یک فهرست ۵۰۰ تایی معرفی می‏کند، فهرست امسال خود را نیز به روز کرده است. 

برآوردهای این شرکت نشان می‏دهد امسال جایگاه شرکت‏های اپل و سامسونگ در بین ۵۰۰ شرکت برتر دنیا بهبود قابل ملاحظه‏ای یافته است.

شرکت اپل که سال گذشته در جایگاه بیستم ایستاده بود، امسال توانسته جایگاه چهاردهم را از آن خود کند. شرکت اپل نیز سال گذشته در رتبه ۵۵ قرار داشت که امسال به جایگاه نوزدهم ارتقا یافته است. 

از دیگر شرکت‏های مطرح در حوزه آی تی که به فهرست ۵۰۰ تایی فورچون راه یافته‏اند می‏توان به شرکت‏های فاکسکان، اِی تی اند تی، اچ پی، وریزون، زیمنس و آی بی ام اشاره کرد. 

از میان این شرکت‏ها فقط سه شرکت سامسونگ، اپل، فاکسکان و وریزون توانسته‏اند جایگاه خود را در مقایسه با سال گذشته ارتقا دهند. چند شرکت دیگر علیرغم اینکه همچنان جز ۱۰۰ شرکت برتر جهان هستند، اما امسال روند نزولی داشته‏اند.

براساس این گزارش، شرکت‏های فاکسکان و وریزون نیز که پارسال به ترتیب در رتبه‏های ۴۳ و ۵۰ قرار داشتند، امسال به ترتیب جایگاه‏های ۳۰ و ۴۸ ایستاده‏اند. 

شرکت اِی تی اند تی (AT&T) از رتبه ۳۲ در سال گذشته به رتبه ۳۴ رانده شده است. شرکت اچ پی نیز سال گذشته جایگاه سی و یکم این فهرست را از آن خود کرده بود، اما امسال به جایگاه چهل و سوم رانده شده است. 

شرکت شرکت زیمنس و آی بی ام که در سال گذشته به ترتیب رتبه ۴۷ و ۵۷ را از آن خود کرده بودند، امسال به رتبه‏های ۵۳ و ۶۲ عقب رانده‏ شده‏اند.
کد مطلب: 26775
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام