۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۸ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۰۶

بازار نرم‏افزار چین تا سال 2017 از مرز 13 میلیارد دلار خواهد گذشت

ایتنا- عامل رونق گرفتن این بازار در چین، شبکه‌های اجتماعی، پردازش ابری و داده‌های کلان هستندو کسب‌وکارهای کوچک چینی، همچنان به سرمایه‌گذاری در این بازار ادامه می‌دهند.
بازار نرم‏افزار چین تا سال 2017 از مرز 13 میلیارد دلار خواهد گذشت


شرکت پژوهشی آی دی سی پیش‏بینی کرده است بازار نرم‏افزار کشور چین تا سال ۲۰۱۷ از مرز ۱۳ میلیارد دلار خواهد گذشت. 


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم به نقل از  آی دی سی، برآورد تحلیلگران نشان می‏دهد بازار نرم‏افزار در چین تا سال ۲۰۱۷ با نرخ سالانه ۱۱.۳ درصد به رشد خود ادامه خواهد داد و به ۱۳.۱ میلیارد دلار خواهد رسید. 

داده‏های کلان، پردازش ابری، همراه و شبکه‏های اجتماعی از مهمترین فناوری‏هایی است که باعث رونق گرفتن بازار نرم‏افزار کشور چین خواهد شد.

برآوردهای آی دی سی نشان می‏دهد بازار نرم‏افزارهای چین در سال ۲۰۱۲ به ۷.۶۴ میلیارد دلار رسیده است. این شرکت همچنین پیش‏بینی کرده است بازار نرم‏افزارهای کسب و کار در این کشور در پنج سال آینده با نرخ سالانه ۱۲.۵ درصد به رشد خود ادامه دهد. 

در این میان بازار نرم‏افزارهای مدیریت منابع انسانی و راهکارهای مدیریت عملکرد و کنترل مخاطره به ترتیب با نرخ ۱۸.۹ درصد و ۱۵.۲ درصد رشد خواهد کرد.

نرخ رشد سالانه بازار نرم‏افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری نیز در پنج سال آینده ۱۴.۲ خواهد بود. پیش‏بینی‏ها همچنین حاکی از این است که نرم‏افزارهای مدیریت چرخه تامین نیز با نرخ ۱۳.۸ درصد رشد خواهد کرد. 

نرخ رشد بازار راهکارهای هوشمندی تجاری، راهکارهای تحلیلی و توزیعی و دسترسی به داده‏ها نیز به طور متوسط ۱۶.۵ درصد پیش‏بینی می‏شود.

براساس این گزارش، شرکت‏های بزرگ و کسب و کارهای کوچک و متوسط چین علیرغم بی‏ثباتی‏های اقتصادی در این کشور همچنان به سرمایه‏گذاری در بازار نرم‏افزار ادامه خواهند داد.
کد مطلب: 26765
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام