۰
plusresetminus
شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۰
مطالبه کارشناسان از وزیر آینده ارتباطات؛

وزیر جديد ارتباطات باید در حد یک فوق تخصص باشد

ایتنا- وزیر ارتباطات دولت یازدهم، باید تخصص بسایر بالایی در دانش و علوم روز در کنار آشنایی کامل با مسایل روز دنیای تکنولوژی و فناوری اطلاعات داشته باشد.
وزیر جديد ارتباطات باید در حد یک فوق تخصص باشد


عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه درآمد حاصل از فناوری اطلاعات کمتر از درآمدهای نفتی نیست، گفت: انتظارمی رود وزیر ارتباطات دولت يازدهم بر این موضوع تاکید و توجه داشته باشد.


به گزارش ایتنا از مهر، نادر قاضی پور با تاکید بر اینکه وزیر ارتباطات دولت یازدهم باید از بدنه این وزارتخانه انتخاب شود، اظهار داشت: آشنایی با مسایل روز مرتبط با فناوری اطلاعات برای این فرد کافی نیست و وزیر منتخب باید از لحاظ دانش و علوم روز در حد یک فرد فوق تخصص ایفای نقش کند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به تسلط و آشنایی وزیر ارتباطات به تکنولوژی روز جهانی، افزود: لازم است از مسیرهای ارتباطی و مخابراتی به عنوان بستری برای تبادلات بین المللی استفاده شود، چرا که باید این موضوع برهمگان روشن شود که درآمد حاصل از فناوری اطلاعات کمتر از درآمدهای نفتی نیست و انتظار می رود وزیر ارتباطات دولت يازدهم بر این موضوع تاکید و توجه داشته باشد.

وی اظهار امیدواری کرد که در نهایت هر شخصی که سکان وزارت ارتباطات را در اختیار گرفت از افراد متخصص، با سابقه و زحمتکش در وزارت ICT استفاده کند.
کد مطلب: 26717
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام