۰
plusresetminus
شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۲۸
مدیر مرکز فن‌آوری اطلاعات پست اعلام کرد:

هزینه بالای کاربرد RFID برای شرکت پست

ایتنا- از مزایای RFID می‌توان از افزایش سرعت و دقت در تمامی فرایندهایی که نیاز به شناسایی دارند نام برد.
هزینه بالای کاربرد RFID برای شرکت پست



مدیر مرکز فن‌آوری اطلاعات شرکت پست هزینه‌های استفاده از تگ‌های RFID را برای شرکت پست بالا دانست.


به گزارش ایتنا از ایسنا، کاظم میرزایی اظهار کرد: هزینه بالایی که تگ‌های RFID مانع از استفاده انبوه آن در شرکت پست می‌شود.

وی در رابطه پروژه‌هایی که از RFID برای اجرای آن استفاده می‌شود گفت: تخلیه صندوق‌های پستی، اطلاع‌رسانی به مشتریان صندوق‌های شخصی و راه‌اندازی پایلوت مدیریت خطوط و سرکشی به دفاتر ارتباطات روستایی از این دست پروژه‌ها است.

مجری طرح توسعه فن‌آوری در عملیات پستی به فاصله گرفتن شرکت پست از بسترهای سنتی ارائه خدمات اشاره کرد و گفت: شرکت پست به سوی سرویس‌های الکترونیکی با ارزش افزوده بالا حرکت می‌کند و چاره‌ای جز استفاده از فن‌آوری اطلاعات نخواهد بود.

میرزایی در ادامه افزود: بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز در شرکت پست جمهوری اسلامی ایران نسبت به کشورهای منطقه بسیار سریع‌تر بوده و در حال حاضر سرآمد منطقه است.

وی در خصوص استفاده از دستگاه‌های PDA گفت:‌ استفاده از دستگاه‌هایی نظیر PDA در این ابعاد و با این وسعت در محدود کشورهایی از جهان مورد بهره برداری قرار گرفته است.

RFID ترجمه مخفف عبارت شناسائی با فرکانس رادیوئی است که به عنوان تکنولوژی شناسایی به نحوی گسترده در دنیا مورد توجه قرار گرفته است.

مزایای این تکنولوژی جهت افزایش سرعت و دقت در کلیه فرآیندهایی که نیاز به شناسایی دارد به حدی است که امروزه بسیاری از کمپانی ها و سازمانهای دولتی و خصوصی در سراسر دنیا به انجام پروژه‌های بزرگ جهت بهره گیری از این تکنولوژی جهت تسریع و بهبود فرآیندهای خویش اقدام می‌کنند.

این فن­آوری بدلیل مزایای بسیار برتر آن در مقایسه با سایر فن­آوری‌­ها، به نحوی متمایز مورد توجه قرار گرفته و هم­‌اکنون در دنیا، اکثر سیستم­‌های شناسایی با استفاده از این فن­‌آوری طراحی و پیاده­سازی می­گردند.

کد مطلب: 26714
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام