۲
۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۵۷

جوابیه رسمی کسپرسکی به شایعات اخیر

ایتنا - «روال پیشین در خصوص ارائه محصولات از طریق نمایندگان خاورمیانه ادامه خواهد داشت.»
جوابیه رسمی کسپرسکی به شایعات اخیر


شرکت کسپرسکی در جوابیه‌ای به موضوعات و اخبار ایران مبنی بر تحریم کسپرسکی پاسخ داد:
همکاری با نمایندگان محلی سنگ بنای مهم کسب و کار کسپرسکی است 

دفتر منطقه‌ای کسپرسکی در پاسخ به اخبار مطرح شده در خصوص حذف نام شرکت‌های ایرانی از سایت این شرکت، جوابیه‌ای صادر و تاکید کرد: روال پیشین در خصوص ارائه محصولات از طریق نمایندگان خاورمیانه ادامه خواهد داشت.


به گزارش ایتنا از روابط عمومی پاد، در این جوابیه آمده است: «نمایندگان خاورمیانه کسپرسکی، به مانند روال پیشین، محصولات را به نمایندگان خود در ایران ارایه خواهند داد و هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد. همچنین در مورد تغییرات اخیر باید گفت که لابراتوار کسپرسکی، شرکتی بین‌المللی است که ملزم به اجرای مقررات سازمان‌های بین‌المللی به نمایندگی از جامعه جهانی می باشد. تغییرات اخیر در وب‌سایت رسمی این شرکت نیز بازتابی از این قوانین اجباری است.
هم‌زمان کسپرسکی بر رویکرد نماینده گرا و تمرکز بالا بر روی نمایندگان محلی به عنوان سنگ بنای مهم کسب و کار خود تاکید داشته و خواهان تداوم پایدار این ارزش‌ها است.
علاوه بر این ما هم‌اکنون در صدد برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی وب‌سایت کسپرسکی به زبان فارسی هستیم. هرچند هنوز زمان دقیقی برای این مورد تعیین نشده و اطلاعات بیشتر در این خصوص متعاقبا در زمان مناسب اعلام خواهد شد.»
 
 
کد مطلب: 26707
نام شما
آدرس ايميل شما


مهدی
feedback
اگر واقعاً کسپرسکی جوابیه رسمی داده پس چرا تصویر این جوابیه رو منتشر نکردید؟
feedback
خصوصیه
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام