۲
۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۱۷
مطالبه کارشناسان از وزیر آینده ارتباطات؛

وزیر ارتباطات باید یک مدیر استراتژیک سطح بالا باشد

ایتنا- رییس کمیسیون صنایع مجلس معتقد است وزیرارتباطات مهم‌ترین فرد در کابینه دولت است و بسیاری از نهادها و سازمان‌ها در بستر این وزارتخانه فعالیت می‌کنند.
وزیر ارتباطات باید یک مدیر استراتژیک سطح بالا باشد


رئیس کمسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر ارتباطات و فناوري اطلاعات منتخب باید یک مدیر استراتژیک سطح بالا باشد که به مسائل فناوری اطلاعات، مخابرات و ارتباطات اشراف کامل داشته باشد.


به گزارش ایتنا از مهر، رضا رحمانی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات را مهمترین فرد در کابینه دولت محسوب کرد و اظهار داشت: این وزارتخانه یک وزارتخانه فرابخشی است که بسیاری از نهادها و سازمان ها باید در بستر این وزارتخانه فعالیت داشته باشند.

وی افزود: خدمات بهتر این وزارتخانه منتج به تسهیل در ارائه خدمات، کاهش فساد مالی، كاهش آلودگی هوا و ترافیک و در نهایت جلب رضایت جامعه می شود.

رحمانی با تاکید بر اینکه انتخاب وزیر ارتباطات برای دولت یازدهم باید با کار کارشناسی گسترده صورت گیرد، ادامه داد: فردی که در این جایگاه قرار می گیرد لازم است یک مدیر استراتژیک سطح بالا باشد که به مسائل فناوری اطلاعات و ارتباطات و پروژه هاي فعلي اشراف کامل داشته باشد.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه چنین مدیری می تواند تعاملات مناسبی با دولت و مجلس داشته باشد، تصریح کرد: در شرایط حاضر درمیان مدیران فعلی، چنین افرادی با این ویژگی ها وجود دارد.
کد مطلب: 26672
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
وزیر ارتباطات باید اولا حرف های بی سر و ته و بی معنی نزنه و ادعاهای عجیب و غریب مثل ایجاد گوگل ارث اسلامی با دهها هزار کارمند و برپایی ویدئو کنفرانس از طریق لایه های جو و فیبرهای نوری نکنه، و دوما پیشرف صنعت آی-تی رو به صورت جدی در دستور کار قرار بده.
feedback
الان که اینو مینویسم نزدیک چهار ساعته از بس اینترنت اختلال داره و سرعت کمه دارم دیوونه میشم و احساس میکنم میخوام سرمو بکوبم به دیوار یا خرخرره یکیو بجوم.
ای کسی که این کارو با ما میکنی، امیدوارم دستت قلم شه که دیگه زندگی مردم رو مختل نکنی.
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام