۲
۰
plusresetminus
يکشنبه ۹ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۲۵
گزارش مهر

کاهش 20 درصدی قیمت گوشی/ ثبات به بازار موبایل بازگشت

ایتنا- به گفته رییس اتحادیه تلفن همراه، ثبات نرخ ارز و جو روانی کشور، از مهم‌ترین دلایل کاهش قیمت گوشی بوده است.
کاهش 20 درصدی قیمت گوشی/ ثبات به بازار موبایل بازگشت


رئیس اتحادیه تلفن همراه از کاهش ۵ تا ۲۰ درصدی قیمت انواع گوشی های تلفن همراه در بازار موبایل کشور خبرداد و گفت: فضای کسب و کار در این بخش رو به بهبود است و شواهد از بازگشت آرامش به این بازار حکایت دارد.


به گزارش ایتنا از مهر،‌ابراهیم درستی، ثبات نرخ ارز و جو روانی مثبت بازار را از جمله دلایل کاهش قیمت گوشی های موبایل عنوان کرد و اظهار داشت: تا پیش از این و به دلیل اینکه توزیع کنندگان و فروشندگان منتظر افزایش نرخ ارز و دلار بودند جو حاکم براین فضا، باعث افزایش کاذب قیمتهای کالاهای دیجیتال همچون موبایل شده بود اما در شرایط فعلی تفکر بازار به سمت خوش بینی است و این امر باعث کاهش قیمت انواع گوشی موبایل شده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم صوتی تصویری و تلفن همراه با اعلام کاهش ۵ تا ۲۰ درصدی قیمت انواع گوشی موبایل با توجه به نوع و کارایی های آن طی یک هفته اخیر تصریح کرد: با این کاهش قیمت، نرخ گوشی موبایل به قیمتهای واقعی خود نزدیک می‌شود.

وی با بیان اینکه فضای کسب و کار در بازار تلفن همراه رو به بهبود است، خاطرنشان کرد: تغییر قیمت گوشی های تلفن همراه به نفع مصرف کننده و فروشندگان خواهد بود چرا که افزایش قیمت گوشی به هیچ عنوان به سود فروشندگان بازار نبوده است.

عضو هیات رئیسه شورای اصناف کشور با تاکید براینکه فضای بازار موبایل رو به آرامش می رود و پیش بینی ها از رونق کسب و کار در این فضا حکایت دارد، افزود: به تمامی واحدهای صنفی توصیه می‌شود که در مورد قیمتها مقاومت نکنند، منتظر نباشند که قیمتها تغییر کند و کالا را به قیمت روز به فروش برسانند.

درستی با بیان اینکه موبایل محبوب ترین کالای ارتباطی است، گفت: پیش بینی می‌شود که جهش قیمتها روز به روز تغییر کرده و به سمت کاهش قیمت پیش رود و با ثبات نرخ ارز و بازگشتن ارزش ریال ایرانی، قیمت گوشی های موبایل واقعی شود.
کد مطلب: 26652
نام شما
آدرس ايميل شما


ابادان
feedback
افزایش نه کاهش
رضا
feedback
Iran, Islamic Republic of
قیممت کا هش دارد ......
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام