۰
plusresetminus
جمعه ۱۴ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۰۳

ثبات شرکت‌های بزرگ در بازار جهانی گوشی‌های هوشمند

ایتنا - در کشور آمریکا اپل همچنان بزرگترین تولیدکننده تلفن‌همراه محسوب می‌شود و 39.2 درصد از آمریکایی‌هایی که گوشی هوشمند دارند و پس از آن شرکت سامسونگ با 23 درصد قرار دارد.
ثبات شرکت‌های بزرگ در بازار جهانی گوشی‌های هوشمند


وضعیت بزرگان بازار جهانی گوشی‌های هوشمند بیش از پیش تثبیت شده است و این طور که مرکز تحقیقاتی ComScore در بررسی جدید خود دریافته است، این خبر می‌تواند برای شرکت‌های کوچک‌تر که قصد ورود به این بازار را دارند بسیار بد باشد.


به گزارش ایتنا، این مرکز تحقیقاتی در گزارش جدید خود با عنوانMobiLens تغییری در سهم شرکت‌های بزرگ تولیدکننده گوشی‌های هوشمند اعلام نکرد و توضیح داد که طی سه ماه قبل از می ۲۰۱۳ سهم آنها از بازار جهانی تقریبا بدون تغییر باقی مانده است.

در کشور آمریکا اپل همچنان بزرگ‌ترین تولیدکننده تلفن‌همراه محسوب می‌شود و ۳۹.۲ درصد از آمریکایی‌هایی که گوشی هوشمند دارند، یکی از محصولات اپل را استفاده می‌کنند که این رقم رشد ۰.۳ درصدی را نسبت به فصل قبل نشان می‌دهد.

پس از آن شرکت سامسونگ با ۲۳ درصد قرار دارد که توانسته است ۱.۷ درصد سهم خود را در بازار گوشی‌های هوشمند آمریکا افزایش دهد.

در این میان شرکت‌های HTC، موتورولا و ال‌جی که به‌ترتیب رتبه‌ها سوم تا پنجم این لیست را از آن خود کرده‌اند، اندکی سهم خود را در بازار گوشی‌های هوشمند آمریکا از دست داده‌اند.

همان طور که این شرایط در دو سال گذشته دنبال شد، اندروید گوگل در این فصل هم موقعیت خود به عنوان محبوب‌ترین گوشی هوشمند را حفظ کرد تا پس از آن iOS اپل قرار بگیرد که البته در دوره سه ماهه یاد شده بر سهم هر دو سیستم‌عامل در بازار گوشی‌های هوشمند افزوده شد.

در مقابل بلک‌بری، مایکروسافت و سیمبین با کاهش سهم خود در بازار گوشی‌های هوشمند مواجه شدند.
 
 
کد مطلب: 26638
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام